کد خبر : 296922
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
-

محمدرضا گرایی: گلایه دبیر برای کشتی است

محمدرضا گرایی: گلایه دبیر برای کشتی است

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: گلایه های دبیر از کمبود بودجه برای کمک به کشتی است.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا گرایی در گفتگو ، درباره آغاز تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای پیش رو، اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۳ یا ۴ روز پیش در حال برگزاری است و همه کشتی گیران تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری می کنند تا در رویدادهای پیش رو نفرات منتخب با صلاحدید کادر فنی به مسابقات اعزام شوند. ما نیز در کنار نفراتی که از جام تختی به اردو دعوت شدند در حال تمرین هستیم تا به تورنمنت و مسابقات پیش رو که در اردوهای بعد مشخص می شود، اعزام شویم. در حال حاضر رقابت های قهرمانی آسیا در پیش است و کادر فنی قصد دارد بیشتر نفرات را از کشتی گیران برتر جام تختی برای اعزام به این رقابت ها انتخاب کند.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: بعد از رقابت های قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و رقابت های کشورهای اسلامی را در پیش داریم و ۳ تیم باید به این ۳ رویداد اعزام شود، سال بسیار سختی را در پیش داریم اما امیدوارم کشتی فرنگی ایران همانند گذشته و سالی که گذشت باز هم با کسب مدال های خوشرنگ افتخارآفرینی کند و باعث شادی دل مردم شود.

وی در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهد در بازی های آسیایی یا رقابت های جهانی به میدان برود، گفت: به هر حال این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی تیم ملی است و آن ها در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد. من تمریناتم را به خوبی دنبال می کنم و هر کجا که صلاح بدانند به میدان خواهم رفت.

چهره پرافتخار کشتی فرنگی ایران، در ادامه با تاکید بر اینکه گلایه های علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از مشکلات مالی، برای افتخارآفرینی بیشتر کشتی است، گفت: آقای دبیر با جدیت پیگیر حل مشکلات تیم های ملی و کشتی گیران است و جا دارد به او خدا قوت بگویم و تشکر کنم. کشتی ورزش مدال آور و پرافتخار ایران در همه رویدادها و در راس آن ها بازی های آسیایی و المپیک بوده و همیشه زمانیکه نزدیک المپیک می شویم، همه مسئولان سراغ کشتی می آیند.

وی ادامه داد: در المپیک توکیو نیز ۴ مدال از ۷ مدال ورزش ایران توسط کشتی بدست آمد. بازی های آسیایی هم هر ۴ سال یکبار برگزار می شود و اهمیت زیادی برای مسئولان ورزش و کمیته المپیک دارد، بیشترین مدال را در بازی های آسیایی کشتی می گیرد اما متاسفانه مسئولان کمیته المپیک آنطور که باید از کشتی حمایت نمی کنند. گلایه های آقای دبیر هم بابت همین موضوع است، او اگر گلایه می کند و ناراحت است، چیزی را برای خودش نمی خواهد، بلکه به فکر کشتی گیران است تا بدون دغدغه به تمریناتمان برسیم. او دوست دارد کشتی با این افتخارآفرینی ها، آنطور که شایسته است مورد توجه قرار گیرد.

گرایی خاطرنشان کرد: کشتی آزاد و فرنگی هر کدام در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال فعالیت هستند و باید تیم های ملی در رده های سنی مختلف به رویدادهای بین المللی زیادی اعزام شوند. با این حجم از اعزام و اردو و مسابقات، بودجه ۷ یا ۸ میلیاردی واقعا چاره ساز نیست و این میزان بودجه پاسخگوی نیاز کشتی نیست. امیدوارم با توجه به جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول ایران و رشته پرافتخار در رویدادهای بین المللی، مسئولان به صورت جداگانه و ویژه از کشتی حمایت کنند تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

محمدرضا گرایی: گلایه دبیر برای کشتی است/ حضور در جهانی یا بازیهای آسیایی در حیطه کادر فنی است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نوزده =