کد خبر : 296928
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: هر چند هنوز وضعیت تیم ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین مشخص نیست، اما هدف گذاری بر این است که با ارتقاء رکوردها، شرایط حضور این تیم را در بازیهای آسیایی چین فراهم کنیم.

به گزارش عصرقائم، بهزاد پاکزاد در گفت و گو ، درباره وضعیت تیم ریکرو جهت شرکت در مسابقات کاپ آسیا تایلند، اظهار کرد: با توجه به رکوردگیری که در مسابقات انتخابی و درون اردویی داشتیم، رضا شبانی، ارشک فاضل، محمدحسین گلشنی و مهتا عبداللهی جزو کماندارانی بودند که با ثبت رکورد ورودی (۶۶۰ برای مردان و ۶۵۰ برای زنان) روز شنبه ۲۱ اسفند همراه تیم کامپوند به تایلند اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که به دنبال ارتقاء رکورد کشور در ریکرو زنان و مردان هستیم، افزود: بهترین رکوردی که ۱۱ سال گذشته توسط میلاد وزیری به ثبت رسیده ۶۶۷ و در بخش بانوان ۶۶۱ امتیاز که در اختیار زهرا نعمتی است، از آن زمان تاکنون این رکورد در کشور توسط هیچ کدام از کمانداران دوباره تکرار نشده، تلاش ما بر این است که ابتدا رکورد کمانداران را در کشور ارتقاء دهیم تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، شرایط حضور کمانداران ریکرو را در بازیهای آسیایی چین فراهم کنیم.

پاکزاد پیرامون این پرسش که وضعیت کمانداران اعزامی به تایلند را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما سعی داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره علت عدم حضور میلادی وزیری در اردوهای تیم ملی ریکرو، خاطرنشان کرد: تا به امروز میلادی وزیری برای رکوردگیری هیچ درخواستی به هیات استانی یا فدراسیون ارائه نکرده است. بنابراین رکورد جدیدی از او ثبت نشده که به تیم ملی دعوت شود. ملاک ما برای دعوت به تیم ملی، رکوردگیری است که براساس آماده بودن کماندار و درخواست خود او انجام می شود که تا این لحظه هیچ درخواستی از میلاد وزیری نداشتیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان پیرامون این پرسش که آیا در حال حاضر مسوولیت دبیری فدراسیون را نیز بر عهده دارد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم ملی و ارتقاء رکورد کمانداران است تا بتوانیم در بازیهای آسیایی چین حضور پیدا کنیم، بنابراین دیگر فرصتی برای سایر مسوولیت ها از جمله دبیری فدراسیون ندارم و کارها را به پارسا نایب رییس فدراسیون واگذار کرده ام تا بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون تیروکمان، تکلیف دبیر فدراسیون مشخص شود.

تلاش کمانداران ریکرو برای حضور در بازیهای آسیایی چین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =