کد خبر : 296960
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
-

توخل: تا زمانی که یک دست لباس و اتوبوس داشته باشیم می‌جنگیم

توخل: تا زمانی که یک دست لباس و اتوبوس داشته باشیم می‌جنگیم

سرمربی چلسی به شایعات زیاد پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد و عنوان کرد تمام تمرکز او و تیمش روی فوتبال است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی بی سی اسپورت، روز پنجشنبه (دیروز) مقامات بریتانیا، مالک لندنی‌ها یعنی رومن آبراموویچ، را در فهرست تحریم‌ها قرار دادند و تمام دارایی‌های او را مسدود کردند. باشگاه به انجام مسابقات و پرداخت بدهی های خود در محدوده زمانی تعیین شده ادامه می دهد، اما قادر به فروش بلیط و کالا نخواهد بود. علاوه بر این، چلسی از جذب بازیکنان جدید و تمدید قراردادهای موجود منع شده است.

توماس توخل درباره شرایط تیمش گفت:‌ هر روز چیز جدیدی را تجربه می کنیم. نمی دانم فردا چه خواهد شد. همه کاملاً مطمئن باشند که ما روی خودمان متمرکز هستیم، روی حفظ نگرش درست و ذهنیت درست در تمرینات و درون تیم. در حال حاضر ما می توانیم به یکدیگر اعتماد کنیم و این اصل و رویه در تیم فوتبال چلسی تغییر نخواهد کرد. تا زمانی که به اندازه کافی لباس و اتوبوس برای رفتن به بازی ها داشته باشیم این کار را انجام می دهیم و می جنگیم. هنوز خوشحالم که اینجا هستم، هنوز هم خوشحالم که سرمربی یک تیم فوتبال قوی هستم و خوشحالم که امشب در لیگ برتر بازی کردم. می دانم که سر و صدا و شایعات زیادی در اطراف باشگاه وجود دارد و هنوز هم به خود اجازه می دهیم تمام تلاش خود را برای هواداران انجام دهیم.

دولت به چلسی مجوز ویژه ای اعطا کرده است تا امکان برگزاری مسابقات، پرداخت دستمزد کارکنان و دارندگان بلیت تا پایان فصل را فراهم کند.

در ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس پنجشنبه شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها چلسی تیم سوم جدول رده بندی ۳ بر یک نوریچ را از پیش روی برداشت تا جایگاه این تیم در رده سوم تثبیت شود.

چالوبا، میسون مونت و کای هاورتز برای آبی های لندنی گلزنی کردند و تیمو پوکی از روی نقطه پنالتی تنها گل نوریچ را وارد دروازه چلسی کرد.

توخل در ادامه گفت: خوشحالیم که بازیکنان بدون توجه به این مسائل روی کار خودشان تمرکز کردند و توانستند برنده شوند. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تا در مسیر درست برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بمانیم. فاصله ما با سیتی و لیورپول زیاد است ولی از کسب سهمیه ناامید نیستیم و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

چلسی در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان باید به دیدار لیل فرانسه برود. تیم انگلیسی در بازی رفت با دو گل برنده شد. بعد از این دیدار نیز چلسی در یک چهارم نهایی جام حذفی با تیم شگفتی ساز میدلزبورو دیدار خواهد کرد که توانسته تیم های منچستریونایتد و تاتنهام را از این رقابت ها حذف کند.

توخل: تا زمانی که یک دست لباس و اتوبوس داشته باشیم می‌جنگیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + ده =