کد خبر : 296866
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم

همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه همه ما باید در قبال شهدا پاسخگو باشیم، گفت: بنابراین لازم است برای همیشه در مسیر آرمان‌های آن‌ها حرکت کنیم.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در مراسم گرامی‌داشت شهدای پاسدار با محوریت سرهنگ شهید عبدالله جعفرزاده که در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: جلسات شهدا از جمله برنامه‌هایی است که مهمانان آن دعوت شده شهدا هستند.

وی خاطرنشان کرد:  هر جامعه‌ای به واسطه داشتن انسان‌های برجسته می‌تواند به یک تمدن بی‌نظیر دست پیدا کند و البته این امر در گرو انسان‌های تمدن‌ساز است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه افراد برجسته موجب شکل‌گیری تمدن می‌شوند، تصریح کرد: علمای بزرگ و شهید سلیمانی از افرادی بوده‌اند که در کشور ما تمدن‌ساز شدند.

مسلمی با اشاره به اینکه شهید جعفرزاده به خوبی نام خود را در سیره زندگی پیاده و کاملا بندگی خدا کرد، یادآورشد: اخلاص عمل مهمترین ویژگی سرهنگ شهید جعفرزاده بود که شاید به ندرت در افراد دیده شود.

وی افزود: سرهنگ جعفرزاده برای اینکه مبلغ اضافه کار خود را خرج نکند حساب جدایی برای آن باز کرد و به خانواده خود سفارش می‌کند که اگر اتفاقی برای او رخ داد این مبلغ را به سپاه بازگردانند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های شهید جعفرزاده کمک به همسر در کارهای منزل بوده است گفت: شهید جعفرزاده به خوبی دستور دین اسلام را در زمینه کمک به همسر انجام می‌داد.

مسلمی با بیان اینکه همه ما باید در قبال شهدا پاسخگو باشیم، اظهارکرد: بنابراین لازم است برای همیشه در مسیر آرمان‌های آن‌ها حرکت کنیم.

همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم/ویژگی شهید جعفرزاده؛ از کمک به همسر تا برگشت اضافه کار به بیت‌المال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هجده =