کد خبر : 296667
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
-

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا: حمایت قاطع از راگبی ایران خواهیم داشت

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا: حمایت قاطع از راگبی ایران خواهیم داشت

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش عصرقائم، قیس عبدالله الظالعی رئیس اماراتی کنفدراسیون راگبی آسیا به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضوهیات اجرایی کمیته ملی المپیک، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون و میرمهدی حسینی رییس انجمن راگبی کشور با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر سید رضا صالحی امیری دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که دکترنصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت، صالحی امیری ضمن خیر مقدم به رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا ابراز داشت: حضور جنابعالی در راس کنفدراسیون آسیا برای راگبی ایران یک فرصت است و امیدوارم حمایت‌های لازم را از راگبی ایران داشته باشید.

وی افزود: رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از مدیران زحمتکش و پرتوان کشور ماست و به رغم تحت پوشش داشتن بسیاری از انجمن های ورزشی مدال آور به خوبی آن‌ها را مدیریت و از انجمن‌ها حمایت کرده است که انجمن راگبی یکی از آن‌هاست.

ریس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: از شما انتظار داریم نخست اینکه با توجه به رشد و توسعه راگبی در سال‌های اخیر در ایران حتما در اهدا کرسی آسیایی سهمی برای زحمتکشان راگبی ایران در نظر داشته باشید و دیگر اینکه حمایت های فنی لازم همچون دوره های آموزشی، مربی‌گری و داوری را از راگبی ایران داشته باشید و ما هم متقابلا حمایت‌های لازم را از رشد و توسعه این رشته در کشور خواهیم داشت.

در ادامه رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا گفت: از شما ممنونم که ما را پذیرا شدید. راگبی ایران طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است. من به خوبی کشور ایران و توانایی راگبی شما را می‌شناسم و قطعا از شناختی که از شما دارم، مطمئنا موفقیت کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ را تضمین شده است.

وی در ادامه تصریح کرد:کسب مدال نقره و برنز در راگبی از سوی ایران بیانگر رشد و توسعه این رشته در سال‌های اخیر است و قطعا حمایت‌های لازم را از ایران و همانطور که به جناب علیپور گفتم حتما حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

قیس عبدالله خاطر نشان کرد: به خوبی می‌دانم که رئیس کمیته ملی المپیک حمایت‌های همه جانبه‌ای از فدراسیون‌ها، حتی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران دارد همین مسئله ما را در حمایت از راگبی شما دلگرم‌تر می‌کند و مطمئن باشید ما هم از راگبی ایران حمایت خواهیم کرد.

در ادامه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز از حمایت های کنفدراسیون راگبی آسیا از راگبی ایران تقدیر کرد و عنوان کرد: آقای قیس عبدالله آمادگی خود را برای اعزام تیم ملی به اردوی خارجی اعلام داشت و پس از گزارشی از موفقیت‌های راگبی ایران از حمایت‌های رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌های ورزشی قدردانی نمود.

میر مهدی حسینی رئیس انجمن راگبی نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و در دست اجرا ارائه نمود و از حمایت‌های رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد.

در خاتمه رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ازموزه ملی ورزش دیدن کردند.

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا: حمایت قاطع از راگبی ایران خواهیم داشت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =