کد خبر : 296591
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
-

تدارک کمیسیون اروپا برای تحریم‌های جدید علیه روسیه و بلاروس

تدارک کمیسیون اروپا برای تحریم‌های جدید علیه روسیه و بلاروس

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، کمیسیون اروپا یک بسته تحریم‌های جدید را علیه روسیه و بلاروس آماده کرده که الیگارش‌ها و سیاستمداران روس و همچنین سه بانک بلاروسی را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش عصرقائم، چند منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند، این تحریم‌ها که قرار است امروز سه‌شنبه از سوی سفیران اتحادیه اروپا در نشستی مورد بحث قرار بگیرند، منجر به ممنوع شدن دسترسی سه بانک بلاروسی به نظام بانکداری سوئیفت و اضافه شدن نام الیگارش‌ها و سیاستمداران روسی بیشتر به لیست سیاه اتحادیه اروپا خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، همچنین در این بسته صادرات تکنولوژی‌های دریایی از اتحادیه اروپا به روسیه ممنوع شده و شامل خط مشی‌هایی در جهت نظارت بر رمز ارزها با هدف ممانعت از استفاده از آنها برای دور زدن تحریم‌ها می‌شود.

تحریم‌هایی که قرار است امروز در نشستی از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ توسط سفرای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار گیرد، همچنین گزارش شده است که این تحریم‌ها صادرات فناوری دریایی اتحادیه اروپا به روسیه را ممنوع می‌کند. علاوه بر این‌ها، ابزارهای نظارت بر ارزهای دیجیتال و تدوین راهکارهایی برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها با استفاده از ارز دیجیتال در این بسته تحریمی گنجانده شده است.

تدارک کمیسیون اروپا برای تحریم‌های جدید علیه روسیه و بلاروس

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =