کد خبر : 296560
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

برزگر: پرسپولیس می‌تواند هم لیگ و هم جام حذفی را بگیرد

برزگر: پرسپولیس می‌تواند هم لیگ و هم جام حذفی را بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد.

به گزارش عصرقائم، محمد برزگر در گفت وگو ، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در دیدار برابر صنعت نفت آبادان برخلاف بازی خوبی که پرسپولیس انجام داد نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد. با این حال از نظر من چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی شود. این تیم باید با تمرکز بیشتر بازی های پیش رو را پشت سربگذارد و نباید انگیزه های خود را از دست بدهد. من فکر می کنم در حال حاضر شرایط برای بازگشت پرسپولیس به صدر جدول مهیاست چون لیگ از نظر من برای پرسپولیس از دست رفته نیست. هیچ چیز تمام نشده و فوتبال ادامه دارد. بازی های زیادی پیش رو است که باید آن ها را با برد پشت سر بگذاریم.

او افزود: یکی از مهمترین بازی های پیش روی ما مصاف برابر استقلال است. در آن بازی که شش امتیازی محسوب می شود. پرسپولیس باید بازی را ببرد تا دوباره در کورس قهرمانی باشد.

برزگر در ادامه درباره مصاف پرسپولیس و آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران هم گفت: در چند سال اخیر گفته اند که آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس بوده است اما من این گونه فکر نمی کنم. تیم باید با انگیزه بسیار خوب برابر آلومینیوم بازی کند و به برتری برسد. تیم باید با طرح تاکتیکی کادر فنی در بهترین شرایط به مصاف آلومینیوم برود و با پیروزی برای این تیم به مرحله نیمه نهایی برسد. آلومینیوم تیمی است که خوب حمله می کند و هر تیمی برابر پرسپولیس فوتبال بازی کند پرسپولیس می تواند عملکرد خوبی مقابلش داشته باشد. نباید آلومینیوم اراک را دست کم بگیریم.

او در ادامه درباره عملکرد حامد لک و اشتباه این دروازه‌بان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: من می گویم هواداران باید از بازیکنان تیم حمایت کنند. حامد لک بازیکن این تیم است و بازی های درخشانی انجام داده است. در حال حاضر پرسپولیس دروازه‌بانی دارد که می تواند از او هم استفاده کند. من معتقدم الان تیم و کادر فنی می توانند به لک کمک کنند تا دوباره به شرایط ایده آل برگردد. هوادار برد می‌خواهد اما باید در نظر بگیریم که حامد لک تا به حال برای باشگاه و تیم زحمت کشیده است. نباید به این زودی تلاش های بازیکن را نادیده بگیریم. من معتقدم در این شرایط می شود به دروازه‌بان دیگر تیم هم میدان داد تا لک کمی استراحت کند.

او در ادامه درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند هم جام حذفی و هم لیگ را بگیرد؟ گفت: به نظر من پرسپولیس این پتانسیل را دارد که هر دو جام را بگیرد. پرسپولیس بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما داستان حذف از آسیا انگیزه های تیم را کم کرد. من مطمئنم آقای گل محمدی توانایی این را دارد که انگیزه های تیم را برگرداند.

وی در پایان درباره حضور تمیروف در پرسپولیس هم گفت: او بازیکن جوان و خوبی است که باید بیشتر بازی کند تا بتوانیم بهتر درباره عملکردش قضاوت کنیم.

برزگر: پرسپولیس می‌تواند هم لیگ و هم جام حذفی را بگیرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − دو =