کد خبر : 296623
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
-

باقرزاده: دبیر بهترین نفراتش را به بازیهای آسیایی می‌فرستد

باقرزاده: دبیر بهترین نفراتش را به بازیهای آسیایی می‌فرستد

رئیس فدراسیون شمشیربازی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک معتقد است فدراسیون کشتی بهترین نفراتش را به بازیهای آسیایی اعزام می‌کند.

به گزارش عصرقائم، فضل الله باقرزاده بعد از مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص تنش های مجمع گفت: به اعتقاد من مجمع خوبی بود، در هر حال نقطه نظر ها مختلف است. در مجمع که حرف همه یکی نیست، باید نقد کرد، به اعتقاد من یکی از بهترین مجامعی بود که کمیته ملی المپیک برگزار کرد. اینکه دست بالا برود و هر چیزی تصویب شود بدرد نمی‌خورد. بحث های خوبی شد، آیین نامه انتخابات تصویب شد، زمان انتخابات مصوب شد، گزارش حسابرس و مالی تصویب شد. پایان سال ۱۴۰۰ بود و باید حسابرسی می‌شد. دیدگاه‌های مختلفی هم وجود داشت. دوستان صحبت کردند و یک جلسه تقریبا سه ساعته انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که کنایه ها زیاد بود و افراد حاضر به هم کنایه می‌زدند گفت: نه آقای دبیر دوست ما است، او قهرمان المپیک است و حرمتش برما واجب است. او نگاه و دیدگاهی دارد که باید احترام گذاشت. امروز اساسنامه، قانون و مقررات بحث بود. اعضای هیأت اجرایی حقیقی هستند و در پایان دوره باقی خواهند بود. پایان دوره پایان چهار سال نیست، پایان دوره یعنی زمانی که اکیپ جدیدی وارد شوند. مگر زمان علی آبادی یک سال و نیم به تعویق نیفتاد. انتخابات کمیته بین‌المللی المپیک با تعویق انجام می‌شود آیا افراد تعویض می‌شوند؟

وی گفت: یک دوره در هیات اجرایی بودم و اکنون هم نایب رئیس هستم آیا بعد از انتخابات به ما کسی ابلاغ داد. مصوباتی است که تحت IOC انتخابات برگزار می‌شود. در جلسه هم گفتم آیا اساسنامه قبلی مصوبه مجلس داشت مصوبه دولت و IOC نداشت. آیین نامه انتخابات هم نداشت چندین سال برگزار می‌شد اما این اساسنامه جدید مصوبه دولت، IOC ، مجمع و شورای مجلس را دارد. این باید به تصویب IOC هم برسد. این مجمع فوق العاده برای همین بود.

باقرزاده گفت: بعد از بازی‌های آسیایی طبق رای مجمع انتخابات برگزار می‌شود. در این قضیه عده ای مخالف و موافق بودند. مقداری احترام ها حفظ نشد حالا شما می‌گویید کنایه! در هر حال باید به هم احترام بگذاریم. بحث و گفت و گو است و هر کس یک نگاهی دارد. در نهایت به رای گذاشته شد.

باقرزاده در ادامه در خصوص انتخابات شمشیربازی گفت: دو سه نفر آمده اند. این نیست که بی رقیب باشیم. اعلام کردیم چند نفری ثبت نام کرده اند برای وزارت ورزش فرستاده ایم منتظر هستیم.

باقرزاده در پاسخ به سوال، مبنی بر اینکه با توجه به قصد دبیر برای اعزام تیم yیر اصلی به بازی های آسیایی به نظر می رسد این اختلافات به ضرر ورزش کشور تمام شود، گفت: احساسم بر این است آقای دبیر بهترین تیمش را به بازی های آسیایی می فرستد. بار بازی های آسیایی را ووشو تکواندو تیراندازی و کبدی هم می کشند پس بالای ۲۰ طلا را چه کسانی می‌گیرند؟ بودجه محدود است. معتقدم آقای دبیر عزیز در اینباره احساسی صحبت کرده است.

باقرزاده: دبیر بهترین نفراتش را به بازیهای آسیایی می‌فرستد/ او احساسی صحبت کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =