کد خبر : 296621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

رقابت برنامه های اقتصادی رادیو در یک جشنواره

رقابت برنامه های اقتصادی رادیو در یک جشنواره

جشنواره «صدای تولید» با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار می شود.

به گزارش عصرقائم، در این جشنواره ۵۰ اثر از شبکه های سراسری رادیو مبتنی بر شعار سال «تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

ایده و محتوای اغلب برنامه های برگزیده توجه به موضوع تولید و طرح مسائل تولید در داخل کشور است و برنامه هایی منتخب شدند که به خوبی به طرح و تبیین موضوع های اقتصادی پرداخته تا جایی که دانش اقتصادی جامعه تولید کنندگان و حتی عموم مردم را ارتقاء دهند.

از ۵۰ آثار ارسال شده به این جشنواره ۱۰ برنامه برگزیده شدند که به سه تهیه کننده برنامه های ترکیبی، سه تهیه کننده برنامه های مستند و گزارشی، یک تهیه کننده منتخب در بخش برنامه های گفتگو محور، دو تهیه کننده مشترکا در بخش برنامه های راویت داستانی و یک تهیه کننده در بخش برنامه های مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

در سطح دیگر از این جشنواره، از قهرمانان تولید هم تقدیر خواهد شد. در این بخش عملکرد کارآفرینان و تولیدکنندگانی که در سال ۱۴۰۰ توانستند بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند مورد ارزیابی قرار می گیرند و در مجموع سه نفر به عنوان قهرمان تولید کشور معرفی خواهند شد.

جشنواره «صدای تولید و قهرمان تولید» روز چهار شنبه، ساعت ۱۶ تا ۱۹ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار خواهد شد.

رقابت برنامه های اقتصادی رادیو در یک جشنواره

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =