کد خبر : 296445
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش عصرقائم، روح الله متفکرآزاد، در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

یوسف داودی نماینده سراب به وزیر نفت: علت عدم تأمین و جایگزینی سوخت LPG با کمترین آلایندگی به جای سوخت CNG با آلایندگی بسیار زیاد.

علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان و ۴۶ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم برخورد قاطعانه با موضوع قاچاق و ارائه گزارش عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دهه ۹۰ به مجلس. به همراه ۵۹ نماینده دیگر به وزیر اقتصاد: لزوم اصلاح فرایند تسریع در پرداخت وام ازدواج.

محمدرضا احمدی، نماینده رشت به همراه ۳۲ و ۲۶ نماینده دیگر به رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور: ضرورت اقدام در خصوص تصفیه فاضلاب و پاکسازی دو رودخانه گوهررود و زرجوب شهر رشت و ضرورت چاره اندیشی درباره محل پسماند سراوان شهرستان رشت با توجه به آغاز فصل گرما.

عباس مقتدایی، نماینده اصفهان به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت ارائه گزارش درباره وضعیت اقدامات انجام شده در دیپلماسی اقتصادی متناسب با برنامه ارائه شده به مجلس. به وزرای خارجه و صنعت: ضرورت اعزام رایزن‌های بازرگانی به کشورهای متخلف به ویژه کشورهای همسایه و ایجاد دفاتر تجاری با قید فوریت.

علی علیزاده، نماینده مراغه و عجب شیر و ۱۴ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم شکل گیری استان سهند در جنوب آذربایجان.

سیدمحمد موحد، نماینده کهگیلویه به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تعیین تکلیف باقیمانده نیروهای حق التدریسی.

فاطمه رحمانی، نماینده مشهد به همراه ۴۹ نماینده دیگر به وزیر صمت: لزوم اجرای ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر تحویل خودروی ایرانی به قیمت کارخانه پس از تولد فرزند دوم به بعد.

جعفر قادری، نماینده شیراز به همراه ۲۵ نماینده دیگر به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در تأمین مالی تأسیسات فاضلاب شهری ۲۰۰ هزار نفری صدرای شیراز.

حسین امامی راد، نماینده چناران و ۴۱ نماینده دیگر به وزیر راه: لزوم تسریع در تکمیل آزادراه مشهد-چناران.

ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان به همراه ۵۶ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات: لزوم ارائه اینترنت پرسرعت و با کیفیت استاندارد. به همراه ۴۹ نماینده دیگر به وزیر خارجه: بازگرداندن و تأمین امنیت بازماندگان و دانشجویان ایرانی حاضر در اوکراین.

حسین محمدصالحی دارانی، نماینده فریدن و ۱۶ نماینده دیگر به وزیر نیرو: تسریع در احداث سد بلطاق فریدن.

کیومرث سرمدی واله، نماینده مردم اسدآباد به همراه ۵۱ نماینده دیگر به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به کمبود آب در روستاهایی که تحت پوشش آبفا نیستند. به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم افزایش نظارت بر بازار و کنترل گرانی افسارگسیخته در آستانه سال نو.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 15 =