کد خبر : 296479
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
-

بهترین خاطرات را با سفر به جزیره کیش برای خود بسازید

بهترین خاطرات را با سفر به جزیره کیش برای خود بسازید

جزیره کیش با انواع مراکز تفریحی و هتل‌های لوکس و زیبا تجربه سفری ماندگار را برای تمام مسافران خود می‌سازد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام رادار ۳۶۱، در این رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما از مهم‌ترین نکات سفر هستند. در انتخاب هتل کیش شما با گزینه‌های متنوعی روبه رو خواهید شد. برخی از این هتل‌های کیش بسیار محبوب هستند و برای رزرو هتل شما باید از ماه‌های پیش اقدام نمایید. برخی از هتل‌های کیش توانسته‌اند درجه بالایی از استانداردهای کیفیت هتل‌داری را به دست بیاورند و بسیاری از مسافران خارجی را جذب نمایند. در رزرو هتل کیش موقعیت مکانی و میزان امکانات رفاهی آنان در میزان هزینه اقامت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای رزرو هتل کیش شما می‌توانید با موارد گوناگونی با بهترین امکانات و ارزان‌ترین هزینه در سایت رادار۳۶۱ آشنا شوید.

بهترین هتل‌های کیش

تنوع هتل‌های کیش در میزان ارائه خدمات و موقعیت مکانی انتخاب‌های زیادی برای رزرو هتل درکیش در زمان سفر به این جزیره برای مسافران مهیا می‌کند. برخی از هتل‌های کیش در میان هتل‌های خاورمیانه رتبه بالایی را کسب کرده‌اند. در ماه‌ها و روزهای پرمسافر گاهی رزرو هتل در جزیره کیش با دشواری‌هایی همراه است، بدین منظور از چند هفته پیش از سفر باید به فکر رزرو کردن هتل خود باشید. برای آشنایی با بهترین هتل‌های کیش شما می‌توانید به تعداد ستاره‌ها، میزان امکانات و خدمات آن هتل توجه نمایید. برخی از هتل‌های کیش آنچنان از امکانات رفاهی، استخر و جکوزی و دیگر سالن‌های ورزشی برخوردار هستند که شما می‌توانید ساعات زیادی را میان این امکانات و رستوران‌های هتل سپری کنید. تمام هتل‌های کیش سطح ارائه خدمات خود را هر ساله ارتقا می‌دهند تا بتوانند سطح ۵ستاره بودن هتل خود را حفظ کنند و مسافران زیادی را جذب کنند. در ادامه با برخی از بهترین هتل‌های کیش آشنا خواهید شد.

هتل ترنج کیش

این هتل ۵ ستاره در سال۱۳۹۴ با طرحی از بته جقه در فاصله کمی از ساحل بر روی آب ساخته شده‌است. فاز دوم این هتل در ساحل و به صورت ساختمانی احداث شده‌است. در مراحل ساخت هتل ترنج تلاش شده‌ با رعایت تمام نکات حفظ محیط زیست آسیب کمتری به محیط زیست وارد بشود. منظره طلوع و غروب خورشید و مشاهده حرکت ماهی‌ها از کفپوش‌های شیشه‌ای در واحدهای اقامتی این هتل در کیش اقامتی متفاوت را برای مهمانان خود می‌سازد. تنوع سالن‌های ورزشی، سوئیت‌های اقامتی، رستوران‌های ایرانی همراه با غذاهای دریایی اقامتی خاطره انگیز همراه با آرامش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. رزرو هتل ترنج در فصل‌های پرمسافر کار سختی می‌شود و برای رزرو این هتل از ماه‌های قبل برنامه ریزی لازم است.

بهترین خاطرات را با سفر به جزیره کیش برای خود بسازید

هتل داریوش کیش

هتل داریوش با معماری باستانی ایرانی یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۲ با امکاناتی مانند زمین ورزشی، مجموعه آبی، رستوران و انواع واحدهای اقامتی ساخته شده‌است. واحدهای اقامتی این هتل به واحدهای دو تخته استاندارد، لوکس، استودیو لوکس، آتوسا لوکس و رویال روبه باغ و دریا تقسیم می‌شوند. این هتل تا بازار پردیس، مرجان و زیتون در حد ۲ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل در کیش می‌توان به آژانس مسافرتی، لاندری، ترانسفر کافی شاپ، خدمات پزشکی، گیم نت و ماساژ  و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش با ۵ ستاره و موقعیت مکانی عالی در سال ۱۳۹۰ در این جزیره ساخته شده‌است. این هتل با ۲ طبقه و فضای دل‌نشین از گیاهان متوع و آبنما آرامشی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از هر دو طرف هتل مارینا پارک ساحل مرجانی و دریای خلیج فارس به چشم می‌خورد. در این هتل امکاناتی مانند زمین تنیس، استخر، ماساژ، لاندری و مرکز خرید برای مهمانان قرار داده شده‌است. سالن اجتماعات، رستوران و بیزینس روم هتل دارای امکانات و محیطی مناسب برای مهمانان هستند.

بهترین خاطرات را با سفر به جزیره کیش برای خود بسازید

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش با ۵ ستاره یکی از هتل‌های نوساز کیش است که در سال ۱۳۹۹ ساخته شده‌است. این هتل در کیش دارای ۱۴ طبقه و ۱۷۱ واحد اقامتی و دیگر امکانات رفاهی آماده اقامت مهمانان خود است. این هتل در کیش تا مراکز خرید مانند رویال مال، پردیس، کیش مال و زیتون فاصله کمی دارد و رزرو کردن هتل مارینا برای افرادی با هدف خرید به این جزیره سفر می‌کنند توصیه می‌شود. از خدمات و امکانات هتل آرامیس می‌توان به استخر، سونا، چای‌خانه و فروشگاه و آتلیه اشاره کرد.

هتل پارامیس کیش

هتل۵ ستاره پارامیس یکی از هتل‌های با سابقه کیش است که در ۱۳۸۵ ساخته شده‌است. با رزرو هتل پارامیس شما دسترسی آسانی به مراکز تجاری و تفریحی متنوع خواهید داشت. سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و رستوران هتل پارامیس برای برگزاری جلسات و همایش‌های مختلف آماده ارائه خدمات مختلف هستند. خدمات و امکانات رفاهی مختلفی مانند آرایشگاه، صندوق امانات، فروشگاه، سالن بیلیارد، کرایه اتومبیل و چایخانه سنتی برای مهمانان در این هتل فراهم شده‌است.

رزرو هتل با رادار۳۶۱

در سایت رادار۳۶۱ شما با آشنایی با هتل‌های مختلف در جزیره کیش پس از انتخاب شرایط اقامت توسط فیلترهای موجود آشنا خواهید شد. شما به راحتی می‌توانید در خصوص سطح هتل، موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل خود تصمیم‌گیری کنید. سایت رادار۳۶۱ اطلاعات کامل همراه با تصاویری از فضای داخلی و بیرونی هتل در زمان رزرو هتل به شما ارائه می‌دهد. این سایت پس از دریافت اطلاعات کامل از کاربران بهترین و ارزان‌ترین موارد را برای اقامت و رزرو پیشنهاد می‌دهد. در سایت رادار۳۶۱ به راحتی توسط کامپیوتر شخصی خود می‌توانید در کم‌ترین زمان و ارزان‌ترین هزینه برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

بهترین خاطرات را با سفر به جزیره کیش برای خود بسازید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =