کد خبر : 296269
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

تن هاگ به دنبال حضور در یونایتد

تن هاگ به دنبال حضور در یونایتد

اریک تن‌هاگ احساس می‌کند دوران او در آژاکس رو په پایان است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دیلی میل، آژاکس به خوبی می‌داند که این مربی می‌خواهد از تیم جدا شود. مقصد بعدی او می‌تواند منچستریونایتد باشد و طبق ادعای این روزنامه، او قبلاً آموزش زبان انگلیسی را آغاز کرده است تا خود را برای انتقال به لیگ برتر در تابستان امسال آماده کند.

اریک تن هاگ مورد علاقه هیئت مدیره برای به دست گرفتن هدایت منچستریونایتد پس از پایان فصل جاری است. او پستی را که در حال حاضر رالف رانگنیک در اختیار دارد را به دست خواهد آورد.

مطبوعات انگلیسی گزارش داده‌اند که تن هاگ تابستان امسال به اولدترافورد خواهد آمد. سرمربی آژاکس قبلاً در کلاس های انگلیسی شرکت کرده است تا زمانی که هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد، بتواند این زبان را در سطح بالایی صحبت کند.

این سرمربی برنامه‌های خود را برای ترک باشگاه اعلام کرده است.

اریک تن هاگ یکی از گزینه‌های جانشینی ژوزه مورینیو در تاتنهام بود و مسوولان این تیم لندنی به دنبال حضور این مربی بودند که در نهایت تن هاگ تصمیم به ماندن در آژاکس گرفت. تن هاگ قبلا گزینه هدایت تیم بارسلونا اسپانیا نیز بود که او به این پیشنهاد پاسخ رد داد.

تن هاگ توانست در این فصل با آژاکس در صدر جدول لیگ هلند قرار داشته باشد و بعد از قهرمانی در جام حذفی، این بار به دنبال قطعی کردن قهرمانی در لیگ برتر هلند است.

تن هاگ به دنبال حضور در یونایتد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =