کد خبر : 295894
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
-

روایت‌های یک ذهنِ در قرنطینه

روایت‌های یک ذهنِ در قرنطینه

«سجاد حسین‌پور» نمایش «مُطرَد» را از هفته آینده در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌برد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی، «سجاد حسین‌پور» نویسنده و کارگردان نمایش «مُطرَد» یا «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک»، بیان کرد که این نمایش، دور دوم اجراهای قبلی نمایشی است که دی‌ماه ۱۴۰۰ اجرا شد و پس از استقبال مخاطبان، از هشتم اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه هیلاج اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: روایت‌های یک ذهن در روز سیزدهم قرنطینه…

سجاد حسین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما است که شروع کارش از سال ۹۰ با نمایش «بانو گشسب» به کارگردانی مریم معترف بود و پس از آن در نمایش‌هایی همچون کالیگولا، مهمانسرای دو دنیا، ببخش سایمون جان، زندگی دوگانه اندرو روی صحنه رفت. در سینما نیز در فیلم‌های سینمایی قتل عمد و هم‌چنان در گردش است بازی کرده است.

به گفته وی باتوجه به شرایط موجود شیوع کرونا، بلیت فروشی نمایش با ۵۰ درصد ظرفیت سالن انجام می شود و هم چنین بهای فروش بلیت را با تخفیف ویژه‌ای در سایت تیوال قرار داده‌ شده است.

از دیگر عوامل نمایش «مُطرَد» می‌توان به: بازیگر: سجاد حسین‌پور، با همراهی: رامبد جوان، سارا خوئینی‌ها، مجتبی پیرزاده، ندا قاسمی، سعید داخ، توماج دانش بهزادی و رابعه مدنی، طراح حرکت: سجاد حسین‌پور، عرفان سلیمی، مشاور طراح حرکت: کامیار صالح‌پور، انتخاب موسیقی: احسان حسین‌پور، طراح لباس: سارا مژده، طراح گریم: سلماز نجفی، طراح صحنه: علی صادقی شهریور ، طراح صدا: سهیل حاتمی، اشاره کرد.

روایت‌های یک ذهنِ در قرنطینه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 16 =