کد خبر : 295809
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

چگونه خودروی دست دوم مطمئن بخریم؟

چگونه خودروی دست دوم مطمئن بخریم؟

خرید خودرو دست دوم یکی از مسائل دشوار برای افراد تازه کار در بازار خودروست. آگاهی از مسائل فنی و ظاهری خودرو تأثیر بسزایی در قیمت نهایی آن دارد. از این رو نمی توان بی گدار به آب زد و بدون مشاوره به خرید و فروش خودرو اقدام کرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام خودرو۴۵، یکی از راهکارهای موجود ارائه خودرو به بنگاه های خرید و فروش است. در ادامه به بهترین راهکارهای خرید و فروش خودرو دست دوم خواهیم پرداخت.

کاهش قیمت خودرو در ماه های پایانی سال

قیمت روز خودرو، با توجه به گفته های اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در ماه های منتهی به آخر سال کاهش پیدا می کند. قیمت ها رو به کاهش است و اکنون موقع خرید خودروست. بازار خرید خودرو دست دوم نیز کاملاً متأثر از بازار خودرو صفر است. از این رو قیمت ها کاهش پیدا می کند. در نتیجه، اکنون بهترین فرصت برای خرید خودرو دست دوم است.

اما خرید خودرو کارکرده ریسک خود را دارد. اگر از ویژگی های خودرو به درستی آگاهی نداشته باشید، ممکن است هنگام خرید و فروش با زیان مواجه شوید. اما راهکارهایی وجود دارد که این ریسک را به حدأقل می رساند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خودرو صفر بخریم یا کارکرده؟

چگونه خودروی دست دوم مطمئن بخریم؟

خرید و فروش خودرو یک هنر است که هر کسی از آن آگاهی ندارد. خودرو دارای جزئیاتی است که هر کسی از آن آگاهی ندارد. ممکن است کارشناسی خودرو نیز به درستی عیب های خودرو را برای شما برملا نکند. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای خرید خودرو دست دوم احتیاط کرده و کار را به کاردان بسپارید.

قیمت روز خودرو صفر بسیار بالاست. در حال حاضر بیشتر خودروها را باید به صورت قرعه کشی خریداری کرد و بازار خودرو صفر در ایران در دست دلالان قرار دارد. البته با توجه به وعده های اخیر وزیر ممکن است سال آینده با افزایش تولید خودرو قرعه کشی به اتمام برسد و این انحصار شکسته شود.

پلتفرم آنلاین خرید و فروش خودرو

با توجه به مسائل گفته شده، خرید خودروی صفر هزینه زیادی داشته و ممکن است زمان زیادی نیز از شما بگیرد. خرید خودرو دست دوم نیز ممکن است شما را با زیان رو به رو کند. همچنین گشتن در میان بنگاه های بی شمار و پیدا کردن خودرو مد نظر زمان بر خواهد بود.

اینجاست که راهکارهای جدید و نوین خرید و فروش خودرو به کمک شما می آید. اکنون پلتفرم های خرید و فروش خودرو به شما این امکان را می دهند که خودرو خود را با ساده ترین روش به فروش برسانید.

پلتفرم خرید و فروش آنلاین خودرو ۴۵

چگونه خودروی دست دوم مطمئن بخریم؟

یکی از پلتفرم های بسیار مطمئن که به شما امکان خرید و فروش خودرو را در کمترین زمان ممکن می دهد، وبسایت خودرو ۴۵ است. کافی است در اولین مرحله در وبسایت این مجموعه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام خودرو خود را برای فروش معرفی می نمایید. مدل خودرو را تعیین کرده و به این مجموعه معرفی خواهید کرد.

کارشناسان مربوطه بلافاصله با شما تماس گرفته و جهت دریافت خودرو شما در نزدیک ترین مرکز هماهنگی های لازم را انجام می دهند. اکنون خودروی شما در مجموعه خودرو ۴۵ قرار دارد. خودرو شما از ۱۴۵ ناحیه مختلف بررسی شده و تمام جزئیات کارشناسی در برگه کارشناسی و صفحه تعریف شده برای خودرو شما در وبسایت ثبت خواهد شد.

بدین ترتیب تمام خریداران خودرو از سراسر ایران به این صفحه دسترسی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید صفحه مربوطه را نیز به دوستان و آشنایان خود ارسال کنید و آنها را برای خرید خودرو خود راهنمایی کنید.

در نهایت بهترین قیمت برای خودرو شما دریافت شده و فرآیند انتقال سند و دریافت وجه انجام خواهد شد. تنها زمانی که شما در طول این فرآیند به بنگاه مراجعه کردید، هنگام تحویل خودرو بود. بدون شک هنگام انتقال سند نیز برای طی کردن روال قانونی نیاز به مراجعه حضوری شما به مرکز است.

همچنین برای خرید خودرو کارکرده خارجی نیز یکی از بهترین راهکارها مراجعه به وبسایت خودرو ۴۵ است. با توجه به قیمت بالای این خودروها، ممکن است هنگام خرید خودرو با مشکل مواجه شوید.

خرید خودرو دست دوم بسیاری اوقات کام افراد را تلخ می کند. پس از خرید متوجه معایب بی شمار خودرو خواهید شد. معایبی که هیچ‌گاه کارشناسی متوجه آنها نشده بود. کارشناسان خبره خودرو ۴۵ با دقت بالا و تهیه چک لیست کامل مشکلات، تمام معایب خودرو را با شفافیت بالا به شما ارائه می دهند. کافی است یک بار به این وبسایت مراجعه کرده و با اطمینان کامل نسبت به خرید خودرو دست دوم اقدام کنید.

چگونه خودروی دست دوم مطمئن بخریم؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + نه =