کد خبر : 295840
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

فرمانده ناوگان پنجم آمریکا: کشتی‌ها نیروی دریایی “اسرائیل” در خلیج فارس فعالیت دارند

فرمانده ناوگان پنجم آمریکا: کشتی‌ها نیروی دریایی “اسرائیل” در خلیج فارس فعالیت دارند

یک شبکه عبری زبان به اظهارات اخیر فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا پرداخت که گفته بود، “قایق‌های جنگی اسرائیل در آب‌های خلیج فارس فعالیت می‌کنند”.

به گزارش عصرقائم، روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان کان اظهار کرد: اظهارات چارلز بردفورد کوپر، فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا که اخیرا در مصاحبه با شبکه “سی‌ان‌ان” این کشور گفته بود “برخی قایق‌های نظامی اسرائیل در آب‌های خلیج فارس فعالیت دارند”، نشان‌دهنده همکاری‌های موجود میان نیروی دریایی “اسرائیل” و ناوگان پنجم دریایی آمریکا است که مقر آن در بحرین قرار دارد.

شارون گفت: کوپر هفته گذشته در منامه با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رام روتبرگ، فرمانده نیروی دریایی در ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

او درباره “اهمیت و ارزش” حضور نظامی رژیم صهیونیستی در آب‌های خلیج فارس، در اظهاراتی مدعیانه این نکته را یادآور شد که “پایگاه ناوگان پنجم دریایی آمریکا تنها ۲۰۰ کیلومتر با سواحل ایران فاصله دارد”.

کوپر پیش از این در مصاحبه با سی‌ان‌ان تاکید کرده بود که ناوگان پنجم دریایی آمریکا به طرف‌های هم‌پیمان خود از جمله رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده با امکانات و تجهیزات خود در امر حفاظت از امنیت منطقه خلیج فارس مشارکت کنند.

بنت در جریان بازدید ماه گذشته خود از پایگاهی دریایی در بندر حیفا گفته بود: نیروی دریایی “اسرائیل” در حال اجرای رزمایش‌های مشترکی با برخی ارتش‌های عربی در منطقه است.

عبدالله آل خلیفه، معاون وزیر خارجه بحرین در همایشی رسانه‌ای در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در ابتدای هفته جاری که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت، فاش کرد که سرویس جاسوسی موساد به شکل رسمی در بحرین فعالیت دارد.

فرمانده ناوگان پنجم آمریکا: کشتی‌ها نیروی دریایی "اسرائیل" در خلیج فارس فعالیت دارند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =