کد خبر : 295496
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
-

کارنامه سپاه در میدان مبارزه با ویروس کرونا درخشان و ستودنی است

کارنامه سپاه در میدان مبارزه با ویروس کرونا درخشان و ستودنی است

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: سپاهیان و بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس در زمان شیوع ویروس کرونا و زمانی که کشور در فشار اقتصادی بود با کمک مومنانه و حضور در صحنه مجاهدانه تلاش کردند.

به گزارش عصرقائم، آیین تجلیل از مدافعان سلامت، کادر درمان و بهداشت شهرستان نور، سپاهیان و بسیجیانی در میدان مبارزه با ویروس کرونا، تزریق واکسن، طرح شهید سلیمانی، کمک مومنانه و… با حضور نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار نور، فرمانده سپاه شهرستان، مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی و … در مرکز تجمیعی تزریق واکسن سالن سپاه برگزار شد.

ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا و قدردانی از برپایی نمایشگاه امیدآفرینان اظهارکرد: نمایشگاه امیدآفرینان با نگاه نو همگام با نیاز جامعه امروز و آموزش سوادرسانه و معرفی اهداف انقلاب اسلامی در دهه فجر برپا شد.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و هدایت، مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی جهانی شد، بیان کرد: سپاهیان و بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس در زمان شیوع ویروس کرونا و زمانی که کشور در فشار اقتصادی بود با کمک مومنانه و حضور در صحنه مجاهدانه تلاش کردند.

نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در خانه ملت از دولت در خصوص ورود به موقع در رفع مشکل تزریق واکسن، کادر درمان و بهداشت، پرستاران، پزشکان، سپاهیان،بسیجیان ،خیرین، ستاد مبارزه با کرونا و… که در میدان مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه‌روزی فعالیت داشتند، قدردانی کرد.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: فضای جلسه بار معنوی، ارزشی و اعتقادی بالایی دارد و مردم ما مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با خلوص ایمان و تمام وجود، همدل و متحد در مبارزه با ویروس کرونا با تأسی از خون شهدا و رهبری، رهبر فرزانه وارد میدان شدند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.

وی تأکیدکرد:  پرچم شهرستان نور در دوره کرونا به علت خدمات ارزنده به عنوان نخستین تولید کننده ماسک، لباس حفاظتی و سرعت بالا در تزریقات به شهروندان برافراشته است که به سهم خود از تمامی  زحمتکشان این عرصه در شهرستان نور برای اقدامات و خدمتگزاری شایسته به مردم قدردانی می‌کنم.

این مسئول با قدردانی از فرمانده سپاه شهرستان نور، رئیس شبکه بهداشت، سپاهیان، بسیجیان، کادر درمان و بهداشت شهرستان، پزشکان، خیرین و … که با تلاش شبانه‌روزی خدمات بالایی به مردم ارائه کردند، یادآور شد: انسان با مشاهده این همه فداکاری، اتحاد، همدلی احساس حلاوت می‌کند و با خدمات‌رسانی در حوزه سلامت و تزریق واکسن در نهایت مردم به آرامش رسیدند و با شیوع ویروس جدید کرونا، جامعه ثبات خودش را پیدا کرد.

شادمان در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه امیدآفرینان در سالن سپاه شهرستان نور افزود: نمایشگاه امید آفرینان، نسل نومهییج تنظیم رویدادهای انقلاب بود که بسیار ارزشمند است و از سهم خودم از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه قدردانی می‌کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارکرد: دهه فجر روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است و فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های ماست.

سید نعمت اسدی گفت: انقلاب اسلامی مبنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که مردم ما با اعتقاد وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان دنیا را خیره ساختند.

وی با اشاره به زحمت‌کشان عرصه سلامت افزود: در میدان مبارزه با ویروس کرونا و کمک مومنانه از ۱۷۰ نفر از  تلاشگران کادر درمان و بهداشت، سپاهیان، بسیجیان ،پرستاران و… قدردانی شد.

کارنامه سپاه در میدان مبارزه با ویروس کرونا درخشان و ستودنی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =