کد خبر : 295447
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

ملت ایران شاخ اُبهت آمریکا را شکسته است

ملت ایران شاخ اُبهت آمریکا را شکسته است

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ملت ایران شاخ اُبهت آمریکا را شکسته است گفت: از شورای شهر و شهرداری بابت عدم وجود نمادهای افتخارآمیز در فریدونکنار انتقاد دارم.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار با گرامی‌داشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: یکی از مصادیق تقوا قدم گذاشتن در اماکنی است که موجب ناراحتی و عصبانیت کفار می‌شود و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ازجمله این اماکن است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه که راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن شهرستان فریدونکنار به دلیل شرایط کرونایی به‌صورت خودرویی برگزار شد اما همین هم موجب غیض دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: دشمن در تعجب مانده که چگونه ملتی که ۴۳ سال در زیر فشارهای سنگین نظامی، فرهنگی و اقتصادی قرار دارند بازهم با عشق مثال‌زدنی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود حاضر می‌شوند.

تقی‌پور یادآورشد: رسانه‌های غربی هیچگاه حماسه ملت ایران را به تصویر نمی‌کشد چراکه آن‌ها از این حماسه‌سازی‌ها عصبانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز شاهد مرگ تدریجی آمریکا هستیم افزود: درحالی که آن‌ها روزی برای تمام دنیا برنامه‌ریزی می‌کردند اما ملت ایران شاخ اُبهت آمریکا را شکسته و آن‌ها دیگر جایی در منطقه ما ندارند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: امروز ما موظفیم که عزت و عظمت جمهوری اسلامی را که حاصل زحمت‌ها و خون‌های نسل اول انقلاب است را حراست کنیم و به نسل بعدی انتقال دهیم.

تقی‌پور با اشاره به اینکه دشمن به‌صورت همه جانبه و ترکیبی درحال هجمه به جمهوری اسلامی است گفت: اقتصاد، ایمان، سیاست، عزت و اعتبار ما همزمان مورد تهدید دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌های آن‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانده کل قوا دستور جهاد تبیین داده است، یادآورشد: اگر تاکنون برخی افراد افسوس عقب ماندن از جبهه و نبرد داشتند امروز باید به این دل خوش کنند که ولی فقیه دستور جهاد دیگر به نام جهاد تبیین داده است که می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه فریدونکنار از راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در نهاد امامت جمعه شهرستان خبر داد و اظهارکرد: برای پیشرفت در این امر نیاز به یاری همگان داریم.

تقی‌پور گفت: تدوین کتاب فریدونکنار درحال انجام است و از همه اقشار می‌خواهیم برای تکمیل این کتاب کمک‌های لازم را انجام دهند.

وی با انتقاد از عدم وجود نمادهای افتخارآمیز فریدونکنار مانند سردار شهید حاج حسین بصیر در مناطق شهری اظهارکرد: از شورای شهر و شهراری بابت این موضوع انتقاد دارم چراکه اگر یک مهمانی وارد فریدونکنار شود شاهد هیچ نماد ارزشی و فرهنگی در این شهر نخواهد بود.

ملت ایران شاخ اُبهت آمریکا را شکسته است/انتقاد از شورای شهر و شهرداری!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − هفت =