کد خبر : 295445
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

دشمن در جنگ ترکیبی ایدئولوژی را نشانه گرفته است

دشمن در جنگ ترکیبی ایدئولوژی را نشانه گرفته است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز با جنگ ترکیبی و شناختی روبرو هستیم و این جنگ در تلاش است تا نظام محاسبه را برهم زند و باید در این زمینه بصیر و مستحکم باشیم

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام روح الله حریزاوی در سخنرانی ۲۲ بهمن در جمع مردم بابل با اظهار اینکه حضرت امام راحل به مدد امتش قیام کرد و نقش مردم در حکمرانی را به خوبی دانست، افزود: مبنای انقلاب اسلامی قیام در راه خداوند بوده است.

وی با اظهار اینکه اگر قیام به خوبی و تحت تدبیر مرد الهی انجام گیرد و بر مبنا و شاخص‌های الهی پایه ریزی شود می‌تواند ملکه مقاومت و استقامت را به دنبال آورد، افزود: قیام مقاومت و نصرت را به دنبال دارد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: حضرت امام راحل در نامه‌ای به ملت ایران اسلامی نوشت که قیام دارای دو بعد الهی و نفسانی است و اگر قیام برای نیازهای مادی شکل بگیرد، منجر به شکست می‌شود.

حریزاوی با تاکید براینکه اگر قیامی برای معنویت شکل گرفت می‌تواند مادیت را دنبال داشته باشد، افزود: حضرت امام راحل سقف انقلابیگری را در معنویات قرار داد و با جایگزینی عدالت می‌توان اهداف دست یافت.

قائم مقام تبلیغات اسلامی با اظهار اینکه نباید خط اصلی را گم کرد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بیانیه خط اصلی انقلاب مشخص و برای ادامه راه انقلاب، راهبردهای ترسیم شده است و شاهد هستیم دشمنان انواع تهاجم را برای برانداختن طراحی کردند و دست به طراحی جنگ نرم زده‌اند.

وی تهدید و ترور و شهادت تئورئیسن های انقلاب، جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و انواع تحریم‌ها را از جمله توطئه‌های دشمنان ذکر کرد و افزود: به رغم همه این حربه‌ها، ملت ایران ایستادگی کرد و در کنار آنکه عده‌ای کم آوردند و خسته شدند، شاهد رویش‌هایی بودیم و کسانی به مسیر حق انقلاب اسلامی پیوسته اند.

حریزاوی تهاجم فرهنگی را از دیگر نقشه‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: طی ۳۰ سال چند نسل از تهاجم فرهنگی بر ملت ایران و جهان اجرا شده است و مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار داده بودند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز با جنگ ترکیبی و شناختی روبرو هستیم و این جنگ در تلاش است تا نظام محاسبه را برهم زند و باید در این زمینه بصیر و مستحکم باشیم و در جنگ شناختی باید با چشمان باز با دشمن جنگید.

وی با عنوان اینکه در مقابل جنگ شناسی دارای راهبرد مشخص به معنای جهاد تبیین داریم و تحقق آن برعهده همگان است و شأن مسلمانی ما است، افزود: در این جنگ نیازمند فوران بصیرت هستیم زیرا جنگ شناختی رفتارها و باورها را هدف قرار داده است و در جنگ شناختی باید انگیزه‌ها را مدنظر قرار داد.

دشمن در جنگ ترکیبی ایدئولوژی را نشانه گرفته است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − شش =