کد خبر : 295019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به تبیین شکل گیری و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تاکید و خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی مرز‌ها را درنوردیده و امروزه در منطقه شاهد رشد تفکر انقلاب اسلامی در ملت‌ها هستیم.

به گزارش عصرقائم، عسکر مجیدی در  آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت، افتتاح پایگاه شهیدان یزدانخواه و نهضت کمک مومنانه که در فریدونکنار برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، خدای متعال انقلاب اسلامی را به  ملت ایران  هدیه کرده است، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از اقدامات دوران نحس پهلوی کشف حجاب بوده است، افزود: یک عده در تلاش هستند تا دوران منحوس پهلوی را خوب جلوه دهند، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشمار  است.

مجیدی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ،انقلابی مردمی و توسط خود مردم بوجود آمد، ادامه داد: نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی و استحکام آن قابل مشاهده است که بسیج در اوایل انقلاب، در جنگ تحمیلی و خنثی کردن توطئه‌ها نقش داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه به تبیین شکل گیری و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای برای نسل جوان تاکید و خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی مرز‌ها را درنوردیده و امروزه در منطقه شاهد رشد تفکر انقلاب اسلامی در ملت‌ها هستیم.

مجیدی با بیان اینکه تفکر انقلابی در یمن، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و … دیده می‌شود، گفت: تفکر انقلابی باعث شد مردم منطقه در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به روحیه انقلابی در بین مسئولین نظام اسلامی هم اشاره کرد و ادامه داد: مردم نشان دادند با همدلی و مودت پای کار انقلاب هستند که یک نمونه آن را در کمک مومنانه دیدیم.

مجیدی با بیان اینکه مظاهر حقیقی اسلام همدلی مسئولین و مردم است، افزود: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولین است.

وی در حاشیه برگزاری نهضت کمک مومنانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به انقلاب اسلامی و  اینکه خدای متعال آن را به مردم ایران هدیه کرده است، گفت: مودت و محبت با انقلاب اسلامی در بین مردم ایجاد شده و این هم هدیه خدای متعال است.

این مسئول با اعلام اینکه در ایام کرونایی این مودت و محبت به اوج خود رسیده است، افزود: سپاه، بسیج و خیرین و مردم عزیز پای کار آمدند و در ایام کرونایی به افراد نیازمند و اسیب دیده کرونایی کمک کردند.

مجیدی از کمک مومنانه  ۲۳۴ میلیارد تومانی مردم مازندران از امسال تا به امروز خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ سری جیهزیه تهیه و به نوعروسان اهدا و ۲۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که مجموعا ۲۲۳ میلیارد تومان هزینه شد.

معاون هماهنگ گننده سپاه کربلا اضافه کرد: ۱۱ میلیارد هم در قالب بسته‌های بهداشتی،   پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز، تهیه و به اسیب دیدگان کرونایی و مردم نیازمند اهدا شد.

امام جمعه فریدونکنار نیز با بیان اینکه ازابتدای شیوع کرونا تا به امروز صفت حنانیت خدای متعال را زن و مرد این شهرستان با کمک های مومنانه متجلی کردند، افزود: کمک مومنانه صحنه های زیبایی را خلق کرد.

حجت الاسلام تقی پور در حاشیه رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به روایت،درباره کمک های مومنانه گفت:در روایت ها آمده است که صفت حنانیت خدای متعال رادر خود متجلی کنید و این صفت یعنی مهر ویژه ای که پروردگار عالم به مخلوقات دارد.

امام جمعه فریدونکنارر با بیان اینکه ازابتدای شیوع کرونا تا به امروز صفت حنانیت خدای متعال را زن و مرد این شهرستان با کمک های مومنانه متجلی کردند، افزود: کمک مومنانه صحنه های زیبایی را خلق کرد.

تقی پور با اشاره به اینکه فرمانده سابق سپاه این شهرستان در راه کمک های مومنانه جان خویش را نثار مردم کرد و  به شهادت رسید،خاطرنشان کرد:در دوسال شیوع ویروس کرونا در کشور، شهرستان فریدونکنار شاهد خلق حماسه های بزرگی در نهضت کمک های مومنانه بود.

امام جمعه فریدونکنار با قدردانی از همه مردم،خیرین ،مسئولین و نهادها به ویژه سپاه و بسیج یادآور شد: این کمک ها استمرار داشته باشد.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود/توزیع ۲۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =