کد خبر : 294917
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

ورود دادستان مرکز مازندران برای پیگیری حادثه پل گلورد ساری

ورود دادستان مرکز مازندران برای پیگیری حادثه پل گلورد ساری

حادثه ساز شدن پل روستای گلورد ساری موجب جان باختن دو نفر شد و با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم به حادثه پل گلورد ساری و سقوط خودرو پراید و فوت دونفر در این حادثه ورود کرد.

به گزارش عصرقائم، پل ناایمن دسترسی به روستای گلورد از توابع بخش کلیجانرستاق ساری روی رودخانه تجن فاجعه به بار آورد.

دو شب پیش ، خودروى پراید هنگام عبور از روى پل موقت روستاى گلورد بر اثر بالا آمدن سطح آب به داخل رودخانه تجن سقوط کرد و دو نفر از سه سرنشین آن که خانواده اى سه نفره از اهالى همین روستا بودند (پدر و دختر سه ساله اش) مفقود شدند.

در ساعت ۲۱:۲۳ شب ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس پایگاه اورژانس تاکام به محل حادثه واقع در محور تاکام، عبور روستای گلورد نبش پیچ اعزام شدند.

در این حادثه که در اثر سقوط خودروی پراید در رودخانه اتفاق افتاد، یک کودک ۳ ساله و اقای ۵۰ ساله مفقود شدند و یک خانم ۴۰ ساله مصدوم شد. این مصدوم که با کمک اهالی و سایر نیرو‌های امدادی از داخل اب خارج شده بود، بعداز انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری منتقل شد.

رییس آتش نشانی ساری نیز گفت : عملیات امداد و نجات حادثه سقوط پراید روی پل روستای گلورد ساری که متاسفانه دو مفقودی داشت با حضور نیرو‌های مردمی و آتش نشانی ساری ادامه یافت.

ابوالقاسمی افزود : با تلاش و جستجوی نیرو‌های امدادی و مردمی ، دیروز جسد زنده یاد عباس وارثی و دختر سه ساله اش سوگل در سقوط خودروی پراید به رودخانه تجن در مسیر محور تاکام به ساری پیدا شدند.

وی درباره علت این حادثه تصریح کرد: بر اساس شواهد موجود، آب رودخانه تجن بر اثر بارندگی و سیلاب بالا آمده بود و این پل موقت زیر آب رفت و خودروی پراید بر اثر شدت جریان آب به داخل رودخانه افتاد و موجب مرگ دو نفر شد.

با دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان مازندران، دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم به حادثه پل گلورد ساری و سقوط خودرو پراید و فوت دونفر در این حادثه ورود کرد.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این رابطه افزود: با تاکید رئیس کل دادگستری استان بر حفظ حقوق عامه و پیگیری موضوع، این دادستانی نیز جهت احقاق حقوق عامه نسبت به موضوع پیگیری‌های قضائی را دنبال خواهد کرد در حوزه حفظ حقوق عامه کوتاه نخواهد آمد.

وی اظهار داشت: بی مبالاتی برخی ازمسئولان موجب این حادثه شده است و پلی که ازسال ۹۸ به صورت موقت تعبیه شده بود بدون حداقل امکانات حفاظتی در اختیار مردم قرار گرفت که برای این موضوع پرونده قضائی تشکیل می‌شود و مسببین این حادثه مورد تفهیم اتهام قرار می‌گیرند و امیدوارم دفاع موجهی در این خصوص داشته باشند.

شایان ذکر است، سقوط خودروی پراید ازپل گلورد در رودخانه‌ای در محور کیاسر به ساری موجب فوت پدر ۵۰ ساله دختر ۳ ساله و همچنین مصدوم شدن یک مادر که با همکاری اهالی محل از مرگ رهایی یافت، شد.

ورود دادستان مرکز مازندران برای پیگیری حادثه پل گلورد ساری

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + پانزده =