کد خبر : 294586
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
-

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

ترخیص کالا از گمرک شرایط و مراحل مختص به خود را دارد. قوانین مربوط به ترخیص کالا در سال‌های گذشته دچار دگرگونی و تغییراتی شده‌اند که آگاهی از آن برای تجار ( برای واردات کالاهای تجاری) و واحدهای تولیدی ( واردات مواد اولیه، ماشین آلات و لوازم یدکی خطوط تولید ) ضروری و لازم است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام پرشین تجارت دوان، در صورتی که تمایل به واردات یا ترخیص کالا خود از گمرک را دارید می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان (Tel: ۰۲۱۴۲۳۲۶) بهره مند شوید.

‎این شرکت با کارشناسان و ترخیص کاران  خبره ای که  در اختیار دارد ، این اطمینان را به تجار و صاحبان کسب و کار می دهد تا با مشاوره تخصصی و مناسب و با آگاهی کامل نسبت به بخشنامه‌ های گمرکی، ترخیص به موقع و قانونی کالاهای شما از گمرکات  فرودگاه امام خمینی ، شهریار و غرب تهران، گمرک شهید رجائی بندرعباس و گمرک بوشهر  را بخوبی انجام دهد. مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان با شماره های ۰۲۱۴۲۳۲۶ و همچنین واتساپ به شماره ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱ امکان پذیر می باشد.

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

‎ترخیص کالا از گمرک

‎ به‌ منظور جلوگیری از خسارت و ضرر های مالی و احتمالی،  بهتر است که حتی قبل از خرید، از مشاوره گمرکی برای واردات بهره ببرید، ترخیص کالای خود را به ترخیص کاران  با تجربه بسپارید.

‎‏‎ از آنجایی که بازرگانان و تجار همواره تمایل دارند، کالای وارداتی آن ها بلافاصله پس از ورود به کشور ترخیص گردد، می توانند از خدمات ترخیص سریع با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان بهره مند شوند.

‎ کارشناسان و ترخیص کاران این شرکت از ابتدای همکاری ، ضمن ارائه گزارش لحظه به لحظه عملکرد به شما ، شعار « تجارت امن و پایدار با پرشین تجارت دوان » را تحقق می بخشند. همه سعی و تلاش ترخیص کاران این شرکت برای انجام کار با حداقل هزینه و ترخیص سریع کالای شما از گمرکات می باشد.

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

‎‏‎شرایط ترخیص کالا از گمرک

‎شرایط ترخیص کالا از گمرک‌، مراحل ثابت و مشخصی دارد که به طور خلاصه می‌توان آن را به شکل زیر بیان کرد:

‎‏• ‎ ابتدا لازم است که مجوز های لازم برای واردات کالا را دریافت کرده  و پس از ثبت سفارش آن اقدام به سفارش کالا شود.

‎‏• ‎پس از دریافت مجوز ثبت سفارش ، جهت دریافت تخصیص ، به قسمت ارزی بانک عامل مراجعه شود.

‎‏• ‎ کالایی که پس از مراحل مختلف و پرداخت هزینه‌ های کارشناسی در مبدأ و مقصد، هزینه حمل‌ونقل بین‌المللی، تسویه با فروشنده به یکی از گمرکات ایران رسیده است، می‌توان پروسه ترخیص کالا را برای آن آغاز نمود.

‎‏• ‎ در صورتی که کالای شما نیاز به تأیید سازمان  یا وزارتخانه‌ای خاص مانند وزارت بهداشت و سازمان تجهیزات پزشکی ، قرنطینه گیاهی ، استاندارد ، مخابرات ، انرژی اتمی ، ناریه وزارت دفاع و …دارد می‌بایست مجوزهای لازم را کسب نماید.

‎برای ترخیص نهایی کالا،  پس از وصول به انبار گمرک باید مراحل و مدارک زیر  طی شود :

‎‏• ‎دریافت اسناد حمل از شرکت حمل و نقل

‎‏• ‎ انجام اظهار حمل

‎‏• ‎ دریافت کد ساتا از بانک

‎• احراز سند

‎‏• ‎ انجام مراحل ارزیابی و آزمایشگاه و کارشناسی

‎‏• ‎پرداخت هزینه های گمرکی و انبارداری و…

‎• بارگیری و خروج

‎توجه نمایید که ارائه اطلاعات شفاف و صحیح اهمیت بالایی در روند ترخیص کالا از گمرک دارد.

‎ضرورت اطلاع از آخرین قوانین ترخیص کالا

‎ بسیاری از افراد و مؤسسات مختلف از پروسه ترخیص کالاهای خود شاکی هستند یا اجناس آنها در محل گمرک توقیف شده است. لازم است که با مطالعه و تحقیق در سوابق عملکرد شرکت های ترخیص کالا ، پرونده ترخیص خود را به یک شرکت ترخیص کالای معتبر و خوشنام بسپارید. در این صورت مسئولیت ترخیص و انجام پروسه‌ های مختلف آن به عهده این شرکت خواهد بود.

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

‎گروه بازرگانی و گمرکی پرشین تجارت دوان، ترخیص کار گمرک

‎گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان  با بیش از دو دهه تجربه در زمینه امور گمرکی واردات و ترخیص کالا و با ارائه تخصصی خدمات مشاوره رایگان ، به شما تجار محترم ، تشریفات گمرکی و ارائه راهکارهای گمرکی را ارائه می ‌دهد.

‎کارشناسان ما مشاورانی مطمئن و کارگزارانی متعهد و معتبر هستند که با ارائه اطلاعات تخصصی و بروز آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به شما تجار و واحدهای تولیدی محترم را دارند.این شرکت

‎ پشتیبانی مطمئن و مسئول به شمار می رود،  شما می‌توانید از خدمات ترخیص کالا ،  مشاوره در زمینه صادرات و واردات، انجام ثبت سفارشات ، مجوزهای صمت ، اخذ دیگر مجوزهای قانونی ترخیص کالا، اظهار در گمرک ، بارگیری و تخلیه کالا، و انجام تمامی امور مرتبط با کارشناسان به شماره ۰۲۱۴۲۳۲۶ و همچنین واتساپ به شماره ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱  بهره‌مند شوید.

‎گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان توانایی ترخیص کالا از گمرکات تهران، شهریار، فرودگاه امام خمینی، بندرعباس، بندر امام خمینی، خرمشهر و بوشهر را به صورت تخصصی، سریع و با هزینه‌ای مقرون به صرفه دارد. از آنجا که شعار ما تجارت امن و پایدار می باشد، دغدغه این مجموعه امنیت خاطر مشتریان گرامی تیم حرفه‌ای پرشین تجارت دوان محسوب می‌شود، ریز اطلاعات مالی مرحله به مرحله و صدور صورتحساب ها ،  بلافاصله پس از ترخیص کالا در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + هشت =