کد خبر : 294166
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
-

هشدار یمن درباره هرگونه حماقت صهیونیست‌ها در جریان رزمایش بحرین

هشدار یمن درباره هرگونه حماقت صهیونیست‌ها در جریان رزمایش بحرین

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی و کشورهای سازشگر در جریان رزمایش دریایی بحرین تحت فرماندهی آمریکا که رژیم صهیونیستی و عربستان و امارات هم در آن مشارکت دارند، هشدار داد.

به گزارش عصرقائم، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن نیروهای صنعاء از برخورد با هرگونه نقض از سوی ناوگان‌های دریایی و یا هواپیماهای متجاوز در منطقه تحت حاکمیت خود دریغ نخواهند کرد.

هشام شرف به رژیم صهیونیستی و کشورهای سازشگر شرکت‌کننده در مانور دریایی بحرین هشدار داد که باید از هرگونه اقدام حماقت‌آمیز خودداری کنند.

وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که صنعاء در هیچ ائتلاف یا مانورهایی که رژیم صهیونیستی در آن شرکت می‌کند، شریک نیست.

وی تصریح کرد: ما نسبت به ائتلاف‌های نظامی مشکوک تحت عنوان مانور در دریای سرخ و خلیج عدن هشدار می‎دهیم.

این رزمایش دریایی با عنوان «رزمایش دریایی بین‌المللی (IMX / CE) ۲۰۲۲» به رهبری فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریکا در خاورمیانه، از دیروز آغاز شده و به مدت ۱۸ روز ادامه خواهد داشت.

در این رزمایش که به میزبانی بحرین و تحت فرماندهی یگان پنجم نیروی دریایی آمریکا آغاز شده است، ۹ هزار پرنسل و بیش از ۵۰ ناو از بیش از ۶۰ کشور و سازمان بین‌المللی فعال در منطقه حضور دارند.

این هفتمین باری است که این رزمایش از زمان تاسیس در ۲۰۱۲ برگزار می‌شود و محل‌های برگزاری آن در سراسر خلیج فارس، دریای عرب، خلیج عمان، دریای سرخ و اقیانوس هند شمالی هستند.

هشدار یمن درباره هرگونه حماقت صهیونیست‌ها در جریان رزمایش بحرین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =