کد خبر : 293910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

“بروکلین بکهام”(Brooklyn Beckham) پسر فوتبالیست مشهور و نامزدش “نیکولا پلتز”(Nicola Peltz) احتمالا ماه عسل خود را در فضا می‌گذرانند. گزارش‌ها حاکی از آن است که دوستان ‌این دو نفر قرار است بلیت یک سفر به فضا با هواپیمای شرکت “ویرجین گلکتیک”(Virgin Galactic) را به عنوان هدیه عروسی به آن‌ها تقدیم کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از میرور، این دو قرار است در مراسمی مجلل در روز نهم آوریل با یکدیگر ازدواج کنند و گفته می‌شود دوستان ثروتمندشان قصد دارند یک بلیت ۴۰۰ هزار پوندی سفر به فضا برای آنها بخرند.

یک منبع آگاه به روزنامه میرور(The Mirror) گفت: برای خانواده نیکولا و بکهام کار آسانی است که اولین سفر وی‌آی‌پی(VIP) به فضا را برای این دو فراهم کنند.

ریچارد برانسون ۷۱ ساله، مالک شرکت ویرجین گلکتیک تابستان سال گذشته با فضاپیمای یونیتی خود به لبه فضا یعنی در فاصله(۸۵ کیلومتری از سطح زمین) سفر کرد. وی این ماموریت که یونیتی ۲۲ نام داشت را به همراه پنج تن از کارکنانش با موفقیت به انجام رساند.

در این پرواز برانسون و سایر اعضای این ماموریت برای زمانی کوتاه بی‌وزنی را تجربه کردند و از ده‌ها پنجره داخل کابین به زمین و فضا نگاه کردند.

تصور می‌شود که نلسون، پدر میلیاردر نیکولا به راحتی می‌تواند با ریچارد برانسون ارتباط برقرار کند. این فرصتی برای بروکلین بکهام خواهد بود تا به علاقه خود یعنی عکاسی در فضا بپردازد.

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

موشک یونیتی شرکت ویرجین گلکتیک از ترکیب یک سوخت جامد مبتنی بر کربن، ‌هیدروکسیل ترمینیتد پلی بوتادی ان(HTPB) و یک اکسیدکننده مایع به همراه نیتروز اکسید یا گاز خنده استفاده می‌کند.

فضاپیمای “ویرجین گلکتیک” نیز قابل استفاده مجدد است و این شرکت امیدوار است که پرتاب تجهیزات و افراد را به فضا از لحاظ اقتصادی و سازگاری با محیط زیست بهینه کند.

“ویرجین گلکتیک” در ماه مارس از اولین فضاپیمای نسل بعدی خود موسوم به “وی‌اس‌اس امجین”(VSS Imagine) رونمایی کرد.

این شرکت در آینده قصد دارد ناوگان فضاپیماهایی را که می‌توانند گردشگران را به هتل‌های فضایی برسانند، محققان را به آزمایشگاه‌های شناور در فضا منتقل کنند یا پروازهای قاره‌پیمای سریع السیر را انجام دهند، به بهره‌برداری برساند.

همچنین در سال ۲۰۱۷ شرکتی به نام “ویرجین اوربیت”(Virgin Orbit) تاسیس شد که در تلاش است ماهواره‌ها را با استفاده از همین سیستم پرتاب هوایی به مدار زمین بفرستد.

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − شش =