کد خبر : 293878
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

زمان ثبت‌نام تکمیلی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

زمان ثبت‌نام تکمیلی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ثبت‌نام تکمیلی دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه انجام می‌شود.

به گزارش عصرقائم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دانشجویان خود توصیه کرده که با توجه به شرایط موجود و تداوم شیوع کووید-۱۹، از مراجعه‌ حضوری به این دانشگاه جداً خودداری نموده و ثبت نام خود را از طریق پورتال آموزشی انجام دهند.

با اعلام این دانشگاه، ورودی‌های ۹۶ اجازه ثبت‌نام در نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ (نیم‌سال دهم) را نخواهند داشت، ولی چنانچه بتوانند تا پایان نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل شوند؛ باید درخواست اجازه ثبت‌نام در نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ ارائه نمایند. پرونده این دانشجویان نیز بر اساس وضعیت تحصیلی آنها، جهت اخذ اجازه ثبت‌نام در نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ (نیم‌سال دهم) در کمیسیون موارد خاص دانشگاه امیرکبیر بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

ثبت‌نام دروس مهمان بین‌دانشکده‌ای یا مهمان در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود. بدین منظور دانشجویان این دانشگاه باید با مراجعه به تارنمای مدیریت امور آموزشی به آدرس https://ugrad.aut.ac.ir  و انتخاب بخش سامانه مدیریت آموزشی (سما)، درخواست میهمان بین‌دانشکده‌ای، نسبت به ثبت درخواست میهمانی (بین دانشکده‌ای/درس تحصیلات تکمیلی) خود اقدام نموده و منتظر اعلام نظر دانشکده مبدأ و مقصد باشند.

با تاکید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محدودیت مشروطی و کلیه‌ی  قوانین مربوط به ثبت‌نام در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

ثبت نام دانشجویان ورودی ۹۸ ، ۹۹ و ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ ۱۲ بهمن ماه خواهد بود و ورودی‌های ۹۷ و ماقبل و دانشجویان دوره‌های آزاد این دانشگاه ۱۳ بهمن ماه انجام خواهد شد.

زمان ثبت‌نام تکمیلی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =