کد خبر : 293945
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

حدادی: فروش سربازی به شیوه مصوب شده یک بی عدالتی آشکار است

حدادی: فروش سربازی به شیوه مصوب شده یک بی عدالتی آشکار است

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فروش سربازی بر اساس آنچه که به تصویب رسیده است یک بی عدالتی آشکار است.

به گزارش عصرقائم، علی حدادی نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظر آباد در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‏«بیش از آنکه مسئله خرید ‎سربازی مطرح باشد غنی سازی آن اهمیت دارد. بهتر است با همفکری‌ دولت، مجلس و نیروهای مسلح سعی شود تا زمانی که در خدمت سربازی صرف می‌شود منجر به رشدجوان و استفاده از توانایی‌ها و تخصص او در جهت کمک و رفع نیازهای کشورباشد

فروش این چنینی‌سربازی یک بی‌عدالتی آشکار است.»

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برای مشمولان غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متاهل و بالاتر از ۳۵ سال امکان خرید سربازی را میسر دانسته است. بر اساس این مصوبه دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر با پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان به خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خواهند بود.این مصوبه واکنش های زیادی را در سطح جامعه به دنبال داشته و قشر اعظمی از جامعه آن را خلاف عدالت اجتماعی تلقی کرده اند.

همچنین در مصوبه ای دیگر مشمولین متاهل دارای ۳۰ سال سن و حداقل ۲ فرزند کارت معافیت نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

حدادی: فروش سربازی به شیوه مصوب شده یک بی عدالتی آشکار است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 3 =