کد خبر : 293867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
-

وزیر خارجه عمان فردا به دمشق می‌رود

وزیر خارجه عمان فردا به دمشق می‌رود

وزیر امور خارجه عمان فردا (دوشنبه) برای دیدار با بشار اسد به دمشق سفر می کند.

به گزارش عصرقائم، یک منبع در وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه به اسپوتنیک گفت که بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان فردا به دمشق پایتخت سوریه می رود تا با بشار رئیس جمهور سوریه دیدار کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به اسپوتنیک گفت که البوسعیدی فردا برای یک سفر رسمی وارد دمشق می شود و طی آن با بشار اسد رئیس جمهور و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار خواهد کرد.

این منبع افزود: البوسعیدی با مقامات سوری در مورد روابط دوجانبه بین عمان و سوریه و موضوعات مورد اهتمام مشترک گفتگو خواهد کرد.

در همین حال، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه کشورهای عربی گفت که در نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عربی در کویت، موضوع بازگشت سوریه به اتحادیه مطرح نشده است.

ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در یک کنفرانس مطبوعاتی با احمد ناصر آل محمد الصباح، وزیر امور خارجه کویت پس از این دیدار، گفت: «امروز موضوع بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مطرح نشد، اما ما در مورد بحران سوریه به طور کلی بحث کردیم.

ابوالغیط تصریح کرد: مسئله بازگشت یک کشور به اتحادیه عرب خود همیشه با رایزنی، مشورت و ارائه پیش نویس قطعنامه همراه بوده است و دیدگاه کشورهای عضو در مورد آنچه از طرف سوریه خواسته می شود باید مورد بازنگری قرار گیرد که هنوز به آن نرسیده‌ایم و به همین دلیل امروز موضوع مطرح نشده است.

وزیر خارجه عمان فردا به دمشق می‌رود/ ابوالغیط: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مطرح نشده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 10 =