کد خبر : 293862
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کرد

وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کرد

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش عصرقائم، مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی برای کنترل این بیماری اتخاذ شد که یکی از این تصمیمات، تفویض اختیار تعطیلی برخی مدارس در استانها به استانداران بوده است.

هاشمی ادامه داد: تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هر هفته پس از تشکیل به ریاست رییس جمهور، اطلاع رسانی می شود. رویکرد ستاد ملی مقابله با کرونا، اقناعی، ایجابی و تشویقی است و هرگونه تصمیمی پس از بررسی همه جوانب، اتخاذ و سپس به اطلاع عموم مردم می رسد.

بنابر اعلام وبدا، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: مردم اخبار رسمی و مورد تایید را از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه های معتبر سراسر کشور دریافت و از توجه به شایعات بی پایه و اساس، پرهیز کنند.

وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 1 =