کد خبر : 293816
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند

ضد باج افزار یکی از مهمترین قابلیت های آنتی ویروس پادویش می باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام مای پادویش، این قابلیت با لایه های دفاعی خود تمامی باج افزارها را شناسایی نموده و با آنها مقابله می‌کند. در این مقاله به معرفی این ضد باج‌افزار قدرتمند پرداخته و لایه‌های آن را بررسی خواهیم نمود.

باج افزار چیست؟

باج افزار نوعی بدافزار می باشد که بعد از نفوذ به رایانه، تمامی اسناد و اطلاعات را قفل می نماید. در ادامه برای بازگرداندن اطلاعات از کاربران طلب پرداخت پول (باج) می‌کند. به همین خاطر به آن باج افزار گفته می شود.  این نوع بدافزار معمولا توسط آنتی ویروس ها قابل شناسایی نمی‌باشد.

راه مقابله با باج افزار چیست؟

تنها راه مقابله با باج افزارها پیشگیری از نفوذ آنهاست. زیرا بعد از آلوده‌شدن رایانه به باج افزار، حتی نرم افزارهای ضد باج افزار نیز امکان مقابله با آنها و بازگرداندن اطلاعات را ندارند. بنابراین قبل از آلوده شده به این بدافزار باید یک نرم افزار ضد باج افزار، روی رایانه نصب نمود.

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند

معرفی بهترین ضد باج افزار

اگر به دنبال تهیه و نصب بهترین ضد باج افزار موجود هستید، به شما نرم افزار ضد باج گیر پادویش را معرفی می کنیم. این نرم افزار با بهره گیری از چهار لایه دفاعی، در مقابل با تمامی باج افزارهای شناخته شده و ناشناس مقابله می کند. ضد باج گیر قدرتمند پادویش با استفاده از روش های پیشرفته، همچون تکنولوژی رفتارشناسی، اجازه نفوذ به هیچ باج افزاری را نمی دهند.

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند

گواهینامه موسسه AV-Test آلمان

موسسه AV-Test آلمان به عنوان مرجعی معتبر برای ارزیابی محصولات امنیتی در جهان شناخته می شود. این موسسه سالانه آنتی ویروس های مطرح جهانی را مورد تست قرار داده و گزارشات خود را به صورت رسمی منتشر می نماید. موسسه AV-Test نرم افزار ضد باج گیر پادویش را مورد ارزیابی قرار داده است. مطابق گزارش رسمی این موسسه، ضد باج گیر پادویش با لایه های امنیتی خود ۱۰۰% از باج افزارهای شناخته شده و ناشناس را شناسایی نموده و با آنها مقابله می نماید. بنابراین گزارش، در صورت استفاده از ضد باج گیر پادویش، هیچ باج افزاری امکان نفوذ به رایانه کاربران را نخواهد داشت.

مقابله با باج افزار بسیار خطرناک واناکرای

باج افزار بسیار خطرناک واناکرای در سال ۲۰۱۷ میلادی در یک حمله سراسری به حدود ۱۵۰ کشور در جهان، توانست به بیش از ۲۳۰ هزار رایانه نفوذ کند. این باج افزار پس از نفوذ به رایانه، اسناد و اطلاعات آنها را قفل نموده و برای باز پس دادن آنها باج طلب می کرد. این باج افزار به کاربران سراسر جهان، میلیاردها دلار خسارت وارد نمود.

تمامی این حوادث در حالی اتفاق افتاد که ضد باج گیر پادویش برخلاف اکثر آنتی ویروس های مطرح جهانی، در همان لحظه آغازین و بدون نیاز به دریافت هیچ بروزرسانی، توانست این باج افزار را شناسایی نموده و با آن مقابله نماید. بنابراین کاربران پادویش در یکی از عظیم ترین حملات سایبری در جهان، در امان ماندند.

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند

لایه های دفاعی ضد باج گیر پادویش

نرم افزار ضد باج گیر پادویش با مکانیزم های چندلایه و تو در توی خود، از اطلاعات کاربران محافظت می کند. ضد باج گیر پادویش به صورت رفتاری عمل می کنند، یعنی زمانی که موتورهای تشخیص آنتی ویروس نتوانسته اند باج افزار را تشخیص دهند، این نرم افزار با بررسی رفتار باج افزار، آن را تشخیص داده و متوقف می کند.

لایه محافظت اطلاعات

لایه محافظت اطلاعات اولین لایه محافظتی ضد باج گیر بوده و به محض تلاش برای رمزگذاری فایل ها وارد عمل می شود. این لایه نیازی به به روزرسانی ندارد و در همان اولین سال فعالیت خود، موفق به تشخیص و جلوگیری از ده ها باج افزار کاملا نوظهور، حتی باج افزار خطرناک واناکرای گردید؛ کاری که کمتر نرم افزار امنیتی در آن زمان موفق به انجامش شده بود.

لایه داده بان

لایه داده بان روزی دوبار از کل اطلاعات کاربر پشتیبان گرفته و از حذف شدن این بکاپ ها نیز جلوگیری می کند. پشتیبان گیری ظرف چند ثانیه و تنها با مصرف ۵٪ از حجم هر درایو انجام می گیرد و حتی نیازی به تنظیمات یا کار خاصی از سمت کاربر نیست.

لایه محافظت MBR

برخی باج افزارها با آلوده کردن MBR قبل از بوت ویندوز بالا آمده و هارد را رمز می کنند. این لایه محافظتی جلوی تغییر MBR را گرفته و از این رو هم جلوی این باج افزارها را می گیرد و هم جلوی روت کیت های آلوده کننده MBR گرفته می شود.

لایه طعمه گذاری

لایه طعمه گذاری برای باج افزارها چند فایل طعمه قرار می دهد تا هرگاه باج افزاری قصد رمز کردن فایل های کاربران را داشت، به جای فایل ها به سراغ این طعمه ها رفته و همان جا در دام ضد باج گیر پادویش گرفتار شود!

در انتها اگر به دنبال دانلود بهترین ضد باج افزار می باشید، باید بدانید که ضد باج گیر پادویش با لایه های دفاعی قدرتمند، یکی از قوی ترین نرم افزار های باج افزار موجود می باشد. این نرم افزار درون محصول آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل وجود دارد. بنابراین با دانلود و نصب آنتی ویروس پادویش علاوه بر آنتی ویروس، از قابلیت ضد باج گیر نیز بهره مند خواهید شد.  جهت آشنایی بیشتر با این محصول، خرید لایسنس و همچنین توضیحات بیشتر درباره سایر محصولات خانگی پادویش، می توانید به وب سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

معرفی ضد باج‌افزار قدرتمند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 13 =