کد خبر : 293842
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال

صبح امروز(یک‌شنبه) اولین نشست هم اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال، با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این نشست، رییس کمیسیون اخلاق ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌ها و مجموعه اقدامات انجام گرفته در کمیسیون، در خصوص ضرورت پرداختن به مقوله اخلاق و همچنین اهداف و فرآیند انتخاب رفتار اخلاقی سال ورزش کشور مطالبی را بیان کرد.

او با اشاره به کم توجهی‌های صورت گرفته به مقوله اخلاق در ورزش کشور، میزان همکاری و مشارکت فدراسیون‌ها و رسانه‌ها با کمیسیون اخلاق را یکی از شاخص‌های مهم مقید بودن به ترویج ارزش‌های اخلاقی عنوان کرد.

در ادامه نشست، هر یک از نمایندگان حاضر در جلسه،‌ ضمن تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع اخلاق در ورزش کشور، پیشنهادات خود در رابطه با انتخاب رفتار اخلاقی سال ورزش کشور را بیان کرده و خواستار تداوم برگزاری این نشست‌ها با موضوع اخلاق شدند.

در پایان احسان هداوند به عنوان دبیر همایش معرفی و مقرر شد رفتارهای اخلاقی در چهار بخش ورزشکاران، فدراسیون‌ها، باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی تا ۲۵ بهمن ماه برای دبیرخانه همایش ارسال شود .

شایان ذکر است نمایندگان فدراسیون های ووشو، سه گانه، ورزش‌های دانش آموزی، ورزش‌های دانشجویی، شنا شیرجه و واترپلو، تکواندو، هاکی، انجمن‌های ورزشی، فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، تنیس روی میز، اسکواش، ورزش‌های کارگری، سوارکاری، چوگان و روستایی و عشایری در این نشست حضور داشتند.

هم‌چنین نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک، معاونت فرهنگی کمیته ملی المپیک نیز از دیگر حاضران این نشست بودند.

فدراسیون‌های فوتبال، والیبال، کشتی، بسکتبال، ورزش‌های همگانی، وزنه‌برداری، تیراندازی، کاراته، ورزش‌های رزمی و جودو نیز از جمله فدراسیون‌های غایب امروز بودند.

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =