کد خبر : 293748
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

۳ جلسه محرومیت از بازی‌های اروپایی برای مدافع سیتی

۳ جلسه محرومیت از بازی‌های اروپایی برای مدافع سیتی

کایل واکر مدافع منچسترسیتی به دلیل کارت قرمزی که در بازی دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل “لایپزیگ” آلمان دریافت کرد، سه دیدار بعدی این تیم در رقابت‌های اروپایی را از دست داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دیلی میرور، کایل واکر مدافع منچسترسیتی در دقیقه ۸۳ بازی با لایپزیگ  به دلیل تکل از پشت کارت قرمز دریافت کرد. به گفته یک منبع، اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم به محرومیت این بازیکن گرفت: واکر هر دو بازی منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ پرتغال را از دست خواهد داد. همچنین در صورت صعود سیتی او در بازی رفت دور یک چهارم نهایی نیز غایب است.

واکر ۳۱ ساله از سال ۲۰۱۷ در منچسترسیتی حضور دارد. این بازیکن ۲۰۵ بازی برای این تیم انجام داد که در آنها ۶ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد. در فصل ۲۰۲۰/۲۱ با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و همچنین سه بار قهرمان انگلیس (۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱) شد.

منچسترسیتی با ۵۷ امتیاز پس از ۲۳ بازی صدرنشین لیگ برتر انگلیس است. این تیم بازی بعدی خود در مسابقات لیگ برتر انگلیس را در خانه مقابل برنتفورد برگزار خواهد کرد. بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ در تاریخ ۱۵ فوریه در لیسبون و ۹ مارس در منچستر برگزار می‌شود.

۳ جلسه محرومیت از بازی‌های اروپایی برای مدافع سیتی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =