کد خبر : 293754
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

اقدامات توسعه ای بانک رفاه در حوزه های مختلف شایسته قدردانی است

اقدامات توسعه ای بانک رفاه در حوزه های مختلف شایسته قدردانی است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: اقدامات توسعه ای بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر به ویژه بازنشستگان محترم جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، دکتر میرهاشم موسوی با بیان این مطلب در سومین نشست هم اندیشی – آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال ۱۴۰۰ افزود: بنگاه های اقتصادی نباید مسائل را صرفاً از جنبه مادی نگاه کنند و ضرورت دارد که جنبه اجتماعی مسائل را نیز مورد توجه داشته باشند و در حوزه مسئولیت های اجتماعی بتوانند به ایفای نقش مؤثر بپردازند، امری که به نحو احسن در بانک رفاه کارگران در سال های اخیر اجرایی شده است.
وی در ادامه افزود: همه ما نسبت به مسائلی که در اجتماع اتفاق می افتد وظایفی داریم و نباید بی تفاوت از کنار آنها بگذریم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر ضرورت توسعه روحیه عدالت محور تاکید کرد و گفت: اقدامات بانک رفاه در این حوزه نیز به صورت شایسته ای در حال انجام است. از جمله اقدامات این بانک در این حوزه می توان به پرداخت بیش از ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد.
به گفته ایشان در اعطای این تسهیلات که به صورت غیر حضوری نیز پرداخت شده است، گام بسیار بلندی توسط این بانک در زمینه عدالت محوری برداشته شده است.
دکتر موسوی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی نیز توسط بانک رفاه در زمینه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده است که باید بیش از پیش توسعه پیدا کند.
وی افزود: آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی « عدالت محوری» است و این گونه اقدامات به ما کمک می کند تا در راستای این آرمان گام برداریم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: اگرچه سرمایه بانک به حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و کفایت سرمایه بانک را به نحو مؤثری ارتقاء بخشیده است اما درصدد هستیم که سرمایه به ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
دکتر میرهاشم موسوی افزود: درخواست افزایش سرمایه مجدد بانک رفاه را به هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده ایم و با تصویب آن اقدامات اجرایی در این زمینه آغاز خواهد شد.
دکتر میرهاشم موسوی توسعه همکاری های بین بانک رفاه کارگران و شرکت شستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تفاهم نامه ای که در روزهای اخیر بین این شرکت و بانک رفاه امضا شد، شاهد توسعه همکاری های متقابل باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حجم پولی که در هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه شستا جریان دارد بسیار بالا است و باید تبادلات مالی این شرکت ها از طریق بانک رفاه انجام شود.
وی اظهار داشت: ضرورت دارد تا تمام شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاملات خود را با بانک رفاه بیش از پیش توسعه دهند و از ظرفیت های مناسب این بانک در تبادلات مالی خود بهره ببرند.
دکتر میرهاشم موسوی تصریح کرد: اگرچه اقدامات بسیار قابل توجهی در سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه در زمینه توسعه خدمات الکترونیک انجام شده است، اما همچنان باید اقدامات در این حوزه را بیش از پیش توسعه دهیم.
وی افزود : در این راستا ما در سازمان تأمین اجتماعی شعار « تأمین اجتماعی هوشمند» را برگزیده ایم و به دنبال این هستیم تا در ارائه خدمات مربوطه، مداخلات انسانی را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: توسعه خدمات فناورانه و دیجیتال در بانک رفاه کارگران نیز باید تا حدی توسعه پیدا کند که دیگر چیزی به نامه شعبه بانک وجود نداشته باشد.
وی در ادامه به مقوله اعتماد بخشی به مشتریان و امانت داری اشاره کرد و با بیان اینکه بخش مهمی از مشتریان بانک رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: این قشر عزیز و ارجمند ولی‌نعمت بانک رفاه و صاحب اصلی آن هستند و اقدامات در زمینه اعتماد بخشی به آنان باید در رأس اقدامات بانک قرار داشته باشد.
وی افزود: هرچه در ارائه خدمات به مشتریان به ویژه بازنشستگان بر مبنای شفافیت عمل کنیم می توانیم دستاوردهای مناسب تری را به دست آوریم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به ضرورت ارتقاء سلامت و ثبات در بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: در بانک رفاه کارگران نیز هر چه سلامت و ثبات ارتقاء پیدا کند آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی بیشتری به همراه خواهد داشت.

وی همچنین به کاهش فاصله صف و ستاد در همه مجموعه های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و خاطر نشان ساخت: علت بسیاری از شکست های مدیریتی زیاد بودن این فاصله است و تا حد امکان باید فاصله صف و ستاد را کاهش دهیم.
دکتر میرهاشم موسوی در ادامه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، دستاوردهای سازمان در حوزه ارائه خدمات به مشتریان را برشمرد و افزود: در چهار دهه از عمر انقلاب اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده که باید این موفقیت ها و دستاوردها را به نحو مطلوبی به مردم اطلاع رسانی کنیم.
وی افزود: علاوه بر افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه های تأمین اجتماعی از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد، تعداد بیمارستان های ملکی از ۱۸ بیمارستان به ۸۰ بیمارستان گسترش یافته است که در آن خدمات مناسبی به هموطنان ارائه می شود .
وی تصریح کرد: توفیقات جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه تأمین اجتماعی در حالی حاصل شده است که کشور در این سال ها درگیر جنگ تحمیلی، تحریم، کودتا و دشمنی های بسیاری از جانب کشورهای سلطه گر بوده است.
در ابتدای این نشست، دکتر للـه گانی با ارائه گزارشی از عملکرد بانک بیان داشتند: تعامل و همکاری های مناسبی بین بانک و تأمین اجتماعی وجود دارد که این همکاری ها، دستاوردهای خوب و درخشانی به وجود آورده است.

اقدامات توسعه ای بانک رفاه در حوزه های مختلف شایسته قدردانی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + نوزده =