کد خبر : 293759
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان

اهالی منطقه “جحانه” در استان صنعا برای مقابله با تنش نظامی و اقتصادی ائتلاف عربی تحت امر عربستان در یمن بسیج عمومی اعلام کردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از المعلومه، اهالی منطقه “جحانه” در استان صنعا در جریان تجمع قبیله‌ای در محکومیت جنایت‌های شنیع و تنش بی‌وقفه کشورهای جزو ائتلاف عربی، برای مقابله با تنش نظامی و اقتصادی ائتلاف عربی تحت امر عربستان در یمن بسیج عمومی اعلام کردند.

تجمع کنندگان جنایت‌های وحشیانه و روزانه ائتلاف شرور و متجاوز عربی در حق یمن در استان‌های مختلف را محکوم و تاکید کردند این جنایت‌ها بدون مجازات نخواهد ماند.

آنها در جریان این تجمع، آمریکا را مسؤول کامل تجاوز به یمن و ارتکاب جنایت‌های جنگی در حق شهروندان یمنی و محاصره خفقان‌آور دانستند و اعلام کردند، آمریکا دشمن اول ملت یمن است.

تجمع‌کنندگان بر تداوم بسیج عمومی و تامین پول، تجهیزات و نیرو تا زمان تحقق پیروزی و پاکسازی سرتاسر اراضی یمن از چنگ اشغالگران تاکید کردند.

این تجمع در بیانیه خود ضمن مبارک خواندن دو عملیات “طوفان یمن” که عربستان و امارات را هدف قرار داد، خواستار افزایش حملات علیه متجاوزان شد.

یمن از حدود هفت سال پیش صحنه جنایت‌های عربستان و هم‌پیمانان این کشور است. عربستان سعودی از سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) به بهانه بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی و فراری یمن وارد مداخله نظامی در این کشور شد.

طبق گزارش سازمان ملل، این درگیری‌ها منجر به کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی شده و میلیون‌ها یمنی نیاز فوری به کمک بشردوستانه دارند.

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =