کد خبر : 293513
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد!

بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد!

احتمالا شما هم از آن دسته از افراد هستید که قصد آنلاین نمودن کسب و کارتان را دارید. تا چند سال اخیر راه اندازی یک وب سایت کار بسیار سختی محسوب می شد چرا که به مهارت کدنویسی نیاز داشت. ولی امروزه با وجود سایت ساز های مختلفی که در این زمینه عملکرد موثری دارند، ساخت و طراحی سایت بسیار راحت و سریع شده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام سایت ساز بوم، بنابراین استفاده از سایت ساز یک اقدام هوشمندانه محسوب می شود؛ چرا که امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بدون نیاز به هزینه های زیاد برای یک طراح سایت یا یک شرکت طراحی سایت بتوانید یک وبسایت حرفه ای را به سلیقه خودتان راه اندازی نمایید.

سایت ساز یا فروشگاه ساز؟

سایت ساز بوم یکی از بی نظیرترین سایت ساز های ایرانی می باشد که زیر مجموعه شرکت مانا اندیشه ستاره خاوران است. با ظاهر خاص خود نمونه عالی از سایت ساز پیشرفته و حرفه ای ایرانی می باشد و می توان گفت برخلاف بسیاری از سایت ساز های دیگر که ترجمه یا بومی سازی شده اند، سایت ساز مانابوم از پایه کد نویسی شده است.

علاوه بر این یک فروشگاه ساز با امکانات فوق العاده می باشد و تمام آنچه که در ذهن شماست برای یک فروشگاه حرفه ای را برایتان در کمترین زمان ایجاد می کند.

ویژگی های برترین سایت ساز ایرانی

مشاوره رایگان

حضور کارشناسان خبره که همواره با ارائه مشاوره سعی بر بهبود کسب و کارهای نوپا با مشخص کردن بهترین مسیر پیشرفت در عرصه دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی دارند.

آسان بودن کار

از ویژگی های مهم یک سایت ساز خوب راحت و سریع بودن راه اندازی سایت است. بعضی از سایت ساز ها محیط پیچیده و شلوغی را دارند و ممکن است شما را دچار سردرگمی کنند و نتوانید سایت خود را آنطور که می خواهید ایجاد کنید. کار با سایت ساز بوم بسیار راحت است علاوه بر این ویدیوهایی در سایت قرار دارد که روند ثبت سایت را برای کاربران توضیح داده است.

پشتیبانی دائمی

همه ما می دانیم که راه اندازی وبسایت همیشه مشکلات و دردسرهای خودش را دارد. البته که سایت ساز ها بسیاری از این مشکلات را حل کرده اند اما بازم این احتمال وجود دارد که حین راه اندازی و حتی پس از آن سوالات و ابهاماتی برای کاربر به وجود بیاید و در چنین شرایطی وجود یک تیم پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته می تواند به شدت موثر باشد.

از مزیت های دیگر سایت ساز بوم برای مشتریانش، پشتیبانی و پاسخگویی دائمی، آن هم بدون دریافت هزینه طراحی سایت مازاد می باشد.

ارائه قالب های متنوع و کاربردی

برای اینکه شما بتوانید کاربرانی را به وبسایت خود جذب کنید می بایست ابتدا ظاهر وبسایت خود را عامه پسند طراحی نمایید، برای جذاب کردن ظاهر سایت باید به قالبی که استفاده می کنید توجه داشته باشید. بعضی از افراد ظاهر ساده را می پسندند برخی دیگر طرح های شلوغ را دوست دارند.

سایت ساز بوم مانند wix تمام سلایق را در نظر گرفته و هر نوع طرح و قالبی که مدنظر مشتری باشد را در این وب سایت می توانید پیدا کنید.

حتی اگر طرح مدنظر شما در سایت موجود نبود نگران نباشید حضور طراحان سایت حرفه ای باعث می شود در کمترین زمان قالبی بر اساس سلیقه شما طراحی گردد.

ریسپانسیو بودن (واکنش گرا بودن) وبسایت

بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد!

امروزه تعداد زیادی از کاربران با گوشی وبگردی می کنند، بر همین اساس سایتی که طراحی می کنید می بایست در صفحه نمایش های مختلف به خوبی نشان داده شود. پس یکی دیگر از ویژگی های مهم یک سایت ریسپانسیو بودن آن است.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید سایتتان را واکنشگرا (ریسپانسیو) کنید.

تمام وبسایت هایی که توسط سایت ساز بوم ساخته شده اند این ویژگی را شامل می شوند. وب سایت های طراحی شده دقیقا همانطور که در صفحه مانیتور نشان داده می شود در دیگر صفحه نمایش ها نیز به همان شکل یعنی کاملا منظم نمایش داده می شوند.

امنیت بالا

این مسئله کاملا بدیهی است که تعداد سایت هایی که توسط سایت ساز ها ارائه شده زیاد است. بر همین اساس بارها توسط کاربران قبلی مورد استفاده قرار گرفته اند و بررسی شده اند و هر نوع باگ و خلا امنیتی که وجود داشته رفع شده است.

وبسایتی کم حجم و با سرعت بالا

بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد!

بیایید این شرایطی را که می گویم باهم تصور کنیم، فرض کنید یک صفحه را باز کرده اید اما هر چه قدر منتظر مانده اید، سایت به شما نمایش داده نمی شود. در چنین شرایطی شما چه کار خواهید کرد؟ جواب کاملا مشخص است سایت را می بندید و سراغ سایت بعدی می روید.

می توان گفت براساس آمار بدست آمده حدود ۵۰% از افراد برای اینکه سایت را مشاهده کنند چند ثانیه بیشتر زمان نمی گذارند. این مشکل زمانی حادتر می شود که با کندی و قطعی اینترنت نیز مواجه شویم.

بنابراین اگر بخواهید وبسایت شما در کمترین زمان نمایان شود و در این زمینه عالی و سبک عمل کند به شما مجدد بوم را پیشنهاد می کنیم. چرا که وب سایت های طراحی شده توسط مانابوم بسیار کم حجم و سبک می باشند، به این معنا که حتی اگر کاربر شما با کندی سرعت اینترنت روبه رو باشد باز هم برای دیدن سایت به مشکلی بر نخواهد خورد.

با توجه به تمام توضیحات ارائه شده سایت ساز بوم به نشانی https://manaboom.ir برترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است.

بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =