کد خبر : 293501
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

استقرار دومین بالگرد امداد و نجات در مازندران

استقرار دومین بالگرد امداد و نجات در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه با پیگیری های مکرر استاندار مازندران از مرکز، این بالگرد به استان مازندران اختصاص داده شد، گفت: با توجه به ویژگی خاص استان مازندران و وجود مناطق کوهستانی، برای فوریت و تسریع در امداد رسانی نیاز به استقرار یک بالگرد اختصاصی برای استان بود. ‎

به گزارش عصرقائم، غلامعلی فخاری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در بحران کم سابقه اخیر به دلیل بارش سنگین برف، راه های دسترسی ۵۶۸ روستا مسدود شده بود، اظهار کرد: درخواست های مکرری داشتیم برای امداد رسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی که بدلیل عدم استقرار بالگرد در استان موفق به انجام ماموریت نشدیم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های مکرر استاندار مازندران از مرکز، این بالگرد به استان مازندران اختصاص داده شد، افزود: با توجه به ویژگی خاص استان مازندران و وجود مناطق کوهستانی، برای فوریت و تسریع در امداد رسانی نیاز به استقرار یک بالگرد اختصاصی برای استان بود که استاندار مازندران با رایزنی هایی که در سطح کشور داشتند، یک فروند بالگرد جهت استقرار در مرکز استان تخصیص داده شد.

فخاری با عنوان اینکه امروز به روستاهایی که مشکل داشتند خدمات امدادی و ارزاق رساندیم، افزود: هم اکنون هم با اتفاق استاندار مازندران با همین بالگرد از مناطق آسیب دیده و برفگیر به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور ساری در حال بازدید هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ادامه داد: این بالگرد اختصاصا برای مازندران تخصیص داده شده و به دلیل فرماندهی واحد امداد و نجات در کشور درصورت درخواست کمک از مرکز؛ درصورتی که استان های همجوار نیاز به کمک داشته باشند، این کار را انجام می دهیم و بعد از انجام ماموریت، بالگرد به استان بازمی گردد.

وی بیان کرد: امید داریم که با استقرار این بالگرد در استان بتوانیم برای تسریع در خدمات امداد و نجات به مردم آسیب دیده نهایت استفاده را ببریم.

استقرار دومین بالگرد امداد و نجات در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =