کد خبر : 293407
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی

ورق فلز مس و برنج برای تعدادی کاربرد مختلف استفاده می شود. ورق ها را می توان به عنوان بخشی از جزئیات معماری یا گاهی اوقات برای شعله ور شدن زیبایی بیشتر استفاده کرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ثامن تجارت، نکته دشوار در مورد مس و برنج این است که گاهی اوقات ممکن است بیش از حد شبیه به نظر برسند. زمانی که شخصی به دنبال خواص خاصی از مس یا برنج است، این می تواند مشکل ساز باشد.

استفاده از نوع نامناسب ورق فلزی می‌تواند اثرات فاجعه ‌باری داشته باشد، به ‌ویژه زمانی که ورق‌ها باید هر شکلی از یکپارچگی ساختاری را حفظ کنند. سایت ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی به شما توصیه می کند که قبل از استفاده از هر ورق فلزی برای پروژه های خود، ترفندهایی را برای متمایز کردن برنج از مس باید امتحان کنید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

ورق برنجی چیست؟

برنج یک آلیاژ فلزی است که عمدتاً از مس و روی تشکیل شده است. برنج ها می توانند مقادیر مختلفی از روی یا سایر عناصر را برای ارائه ویژگی های گسترش یافته داشته باشند. محتوای بالای روی برنج باعث افزایش استحکام و شکل‌پذیری می‌شود، در حالی که گنجاندن منگنز باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی می‌شود . رنگ برنج بسته به مقدار روی اضافه شده به آلیاژ می تواند از قرمز تا زرد متغیر باشد.

کاربردهای ورق برنجی

برنج که برای اهداف تزئینی خود به دلیل ظاهر طلایی درخشانش شناخته شده است، به طور گسترده برای بسیاری از کاربردها در صنایع تولیدی، ساختمانی، برق و لوله کشی استفاده می شود. برخی از برنامه های کاربردی مستقیم عبارتند از:

  •  چرخ دنده ها
  •  بلبرینگ
  •  سوپاپ ها
  •  غلاف مهمات
  •  اتصال دهنده ها
  •  سخت افزار دریایی

ورق مسی چیست؟

مس با هدایت الکتریکی و حرارتی عالی، استحکام خوب، شکل پذیری خوب و مقاومت در برابر خوردگی، معمولاً برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. محصولات فلزی مس به شدت رسانای الکتریسیته و گرما هستند و همچنین نسبتاً در برابر خوردگی مقاوم هستند.

کاربردهای محصولات فلزی مس

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی

چه برای لوله کشی، ساخت و ساز یا کارهای برقی، فلز استوک مس ویژگی های مفید متعددی را برای طیف گسترده ای از کاربردها ارائه می دهد. یکی از مهمترین خواص مس، توانایی آن در مبارزه با باکتری ها است. محصولات فلزی مس و برنج بیش از ۹۹٫۹ درصد از باکتری ها را ظرف دو ساعت پس از تماس از بین می برند. مشخص شده که تیرگی معمولی اثر ضد میکروبی را مختل نمی کند. برنامه های کاربردی عبارتند از:

  •  پایانه ها
  •  اتصال دهنده ها
  •  مبدل های حرارتی
  •  پرچ
  •  اتصال دهنده ها
  •  مصالح سقفی
  •  ناودان
  •  رادیاتورها

اگر قصد خرید ورق های مسی را دارید و می خواهید برای تولید محصولات خود از این محصول استفاده کنید، می توانید خرید خود را بدون نگرانی برای قیمت ورق مسی در ثامن تجارت، سایت فروش اینترنتی آهن آلات انجام دهید و ورق های مس را با بالاترین کیفیت خریداری فرمایید.

روش های تشخیص ورق برنج از مس

تفاوت رنگ ورق مس و برنج

ورق های برنجی و مسی با افزایش سن پتینه ایجاد می کنند. این می تواند منجر به یک سطح تیره با مشخصات سبز شود. فلز را با استفاده از تکنیک های تمیز کردن برنج تمیز کنید؛ زیرا هم برای مس و هم برای برنج بی خطر است. هنگامی که ورق فلزی تمیز شد، آن را به سمت یک منبع نور فلورسنت نگه دارید. از نور خورشید استفاده نکنید؛ زیرا نور زرد می تواند بر رنگ ورق تأثیر بگذارد.

مس یک فلز واحد است به این معنی که ترکیب آن تقریباً یکسان است. برنج یک آلیاژ است و رنگ ورق ها بسته به ترکیب فلزات متفاوت است. بهترین مقایسه برای مس، سکه است؛ زیرا آنها مسی هستند. اگر رنگ ورق شبیه سکه است، یک ورق مسی روی دستان خود دارید. با این حال، اگر رنگ به طور مشهود متفاوت است، پس شما یک ورق فلزی برنج دارید.

همچنین در نظر داشته باشید که مس به دلیل رنگ قرمز مایل به قرمز شناخته شده است، در حالی که برنج ممکن است دارای تغییراتی باشد که می تواند از قرمز نارنجی تا زرد متغیر باشد. برنج زرد حاوی غلظت بالاتری از روی است در حالی که برنج تیره تر که به عنوان برنج قرمز یا نارنجی نیز شناخته می شود حاوی مس بیشتری تا ۸۰ درصد است.

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی

همانطور که در بخش کاربردها مشاهده کردید، از ورق های برنجی به دلیل خاصیت های ظاهری و ویژگی های مختلفشان در بسیاری از صنایع استفاده می شود. اگر برای تولید محصول خود به ورق های برنجی نیاز دارید، می توانید انواع ورق برنج مثل آلیاژی، کم عیار، پر عیار، حاوی قلع و آلومینیوم یا حالی سیلیسیم را با بالاترین کیفیت، در ابعاد و ضخامت های مختلف و با قیمت روز را از وب سایت فروش اینترنتی آهن آلات و پلیمرهای ثامن تجارت، خریداری فرمایید و با خرید اینترنتی از ثامن تجارت در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنید.

نتیجه گیری

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش و تامین جامع از انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی و همچنین انواع تفلون وپلیمر آغاز کرد. شما می توانید قیمت انواع محصولات که به صورت روزانه را مشاهده کنید و جهت دریافت مشاوره برای خرید بهتر با کارشناسان ثامن تجارت تماس حاصل فرمایید. جهت خرید و مشاهده قیمت ورق برنج باهنر و ورق مس باهنر به www.samentejarat.com  مراجعه کنید.

ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

نیما یکشنبه , ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

ممنون از مطلب مفیدتون با توجه به تجربه من به نظرم مجموعه بازرگاني ثامن تجارت که از سال ۱۳۹۳ فعاليت خودش رو تو زمينه خريد و فروش و تامين جامع از انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی و همچنین انواع تفلون وپلیمر آغاز کرده. یکی از بهترین مجوعه های صنعتی در حال حاضر در کشور که خدمات زیادی به مشتریان ارائه میده