کد خبر : 292046
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
-

نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسیاری به پیشرفت اقتصادی کشور می‌کند

نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسیاری به پیشرفت اقتصادی کشور می‌کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف کشور کارهای خوبی را شروع کرده و بعضی را هم به نتیجه رساندند که کمک بسیاری به پیشرفت اقتصادی کشور می‌کند.

به گزارش عصرقائم، غلامرضا نوری قزلجه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «آنچه که در کشور برای رشد اقتصادی لازم داریم، بهره‌وری، نوآوری و فناوری‌های نوین در تمامی حوزه ها است»، اظهار کرد: خوشبختانه آنچه که در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی دیدیم بیانگر این توانایی بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف کشور کارهای خوبی را شروع کرده و بعضی را هم به نتیجه رساندند که کمک بسیاری به پیشرفت اقتصادی کشور می‌کند. در نمایشگاه جهاد دانشگاهی شاهد جهش و رشد قابل توجهی در حوزه های کشاورزی و صنعتی از جمله در بخش نفت، تجهیزات فرودگاهی و تجهیزات بندری بودیم که همگی جدید بودند و ما را از وابستگی رها می کنند. وقتی ما در این مسیر گام برمی داریم حتی اگر به مرحله رفع نیاز کامل هم نرسیم، روی قیمتها در بازار اثر می گذارد و می بینیم که قیمت محصول وارداتی که برای تولید ماشین یا سایر تجهیزات در بازار حتی تا نصف هم کاهش پیدا می کند و در واقع شروع کار، منافع اقتصادی خود را به دنبال دارد.

نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسیاری به پیشرفت اقتصادی کشور می‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 12 =