کد خبر : 289403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
-

تفکر بسیجی لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی است

تفکر بسیجی لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: تفکر بسیجی لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی که سرچشمه‌اش همان تفکر عاشورا است، بوده و با این استمرار بیمه خواهد ماند.

به گزارش عصرقائم، سردار عبدالله ملکی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت پایانه نفتی شمال با گرامیداشت هفته بسیج و تکریم از بسیجیان اظهار کرد: امروز بسیج در بیشتر کشورهای جهان به‌صورت نیروهای داوطلب مردمی در حوزه‌های اقتصادی، سازندگی، امنیتی، انتظامی و نظامی بکارگیری می‌شود.

وی افزود: بسیج امروز یک پشتوانه عظیم مردمی است که باعث موفقیت دولت‌ها در حوزه‌های مختلف می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بیشتر کشورها ارتش مردمی دارند، گفت: امروز نیروی مردمی در کشورهای مختلف، با انگیزه‌های وطن‌دوستی، قومیت‌گرایی، عقیدتی، ایدئولوژی و… در صحنه حضور دارند.

ملکی تصریح کرد: بسیج به فرموده امام (ره) لشکر مخلص خداست و بسیج فی سبیل الله است و امام (ره) با این نگاه، بسیج را در پنجم آذر ۱۳۵۸ شکل داد.

وی به نقش بسیج در اوایل انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: بسیج قبل از جنگ در امنیت کردستان نقش ویژه ای داشت و همچنین برای حل بسیاری از مشکلات کشور پای کار آمد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه بسیج در زمان جنگ با آموزش‌های خاص و ویژه در کنار ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ایستاد و جانانه از کشور دفاع کرد، اظهار داشت: بسیج حقیقتا گوهر دفاع مقدس و جان اصلی دفاع مقدس بود و تقدیم بیش از ۱۸۸ هزار شهید دفاع مقدس نشان دهنده حضور عاشقانه مردم در صحنه است.

ملکی خاطرنشان کرد: بسیج در متن جنگ بود و با تفکر انقلابی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و در جذب کمک‌های مردمی و پشتیبانی جنگ برای پیشبرد اهداف نظام نقش ویژه‌ای داشت.

وی بیان کرد: این تفکر بسیجی را امام احیا کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد و با سازماندهی‌ که توسط سپاه انجام شد، بسیج در گردان‌های مختلف شکل منسجم گرفت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران یادآور شد: اوج حماسه دفاع مقدس در میان کارگران، ارتشیان، پاسداران، بسیجیان و کارمندان شرکت نفت جزیره خارک به نمایش درآمد.

ملکی با بیان اینکه جزیره خارک با هشت کیلومتر طول و ۴ کیلومتر عرض، دو هزار و ۸۳۸ بار بمباران شد، تصریح کرد: در چنین شرایطی در دل جنگ، به صادرات نفت پرداختیم و جنگ را مدیریت کردیم و همه اینها نتیجه روحیه و تفکر بسیجی است که ریشه در استقامت، مقاومت، شجاعت، عشق به نظام و ولی فقیه و دین و اسلام و وطن دارد.

وی افزود: با استمرار تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی که سرچشمه‌اش همان تفکر عاشورا است، بیمه خواهد ماند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تاکید کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف با سختی‌ها، صبوری می‌کرد و در هشت سال دفاع مقدس نیز با ایثار و از خودگذشتگی به همگان روحیه می‌داد و باعث سبقت در شهادت می‌شد.

ملکی در پایان گفت: امروز با تفکر بسیجی می‌توانیم در حوزه اقتصادی و سازندگی موفق باشیم و با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، کار انقلاب و نظام را پیش ببریم.

تفکر بسیجی لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =