کد خبر : 289369
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای پنجاه و چهارمین سالروز استقلال یمن و روز خروج آخرین سرباز انگلیسی را به ملت این کشور تبریک گفت و اعلام کرد که «متجاوزان جدید باید بدانند که روز خروج و تخلیه دیگری در انتظار آنهاست».

به گزارش عصرقائم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) به مناسبت پنجاه و چهارمین سالروز استقلال یمن و خروج آخرین سرباز انگلیسی از جنوب یمن را مردم این کشور تبریگ گفت و اعلام کرد که روز مشابه خروج نظامیان انگلیس برای متجاوزان جدید به یمن فرا خواهد رسید.

انصارالله افزود: «متجاوزان جدید باید بدانند که روز تخلیه دیگری در انتظار آنهاست و شکست خواهند خورد و به یاری خدا از هر وجب از خاک کشورمان بیرون رانده خواهند شد».

در ادامه بیانیه آمده است: «این مناسبت زمانی فرا رسیده که مردم ما در حال تجربه نبرد آزادی و استقلال و مقابله با حملات و محاصره آمریکایی-سعودی-اماراتی هستند».

دفتر سیاسی انصارالله افزود: «تاریخ ما مملو از مبارزه با جاه طلبی‌های متجاوزان است و این بر تداوم نبرد آزادی هر وجب از سرزمین اشغالی یمن تاکید دارد».

حملات ائتلاف سعودی علیه یمن به بهانه بازگشت قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، از مارس ۲۰۱۵ (فروردین ماه ۱۳۹۴) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. طی این مدت هزاران نفر از مردم یمن کشته و یا زخمی شده‌اند.

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =