کد خبر : 287984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
-

شورای‌شهر دوره ششم بخوانند:

سرپرستی شهرداری یعنی کند شدن مسیر پیشرفت

سرپرستی شهرداری یعنی کند شدن مسیر پیشرفت

شورای شهر دوره ششم با تمام فراز و فرود‌هایش از قبل انتخابات تا بعد انتخابات و با تمام حواشی‌اش چه زمان انتخابات و چه زمان انتخاب شهردار اکنون به یک آرامش مطلوب رسیده است.

به گزارش عصرقائم، شورای شهر دوره ششم با تمام فراز و فرود‌هایش از قبل انتخابات تا بعد انتخابات و با تمام حواشی‌اش چه زمان انتخابات و چه زمان انتخاب شهردار اکنون به یک آرامش مطلوب رسیده است.

حضور در کنار یکدیگر برای پیشرفت شهر، خصوصا در بازدیدهای میدانی و در کنار مردم بودن و خود را پاسخگوی مردم دانستند نشان از فاصله کم اعضای شورا با مردم است.

همدلی میان ۸ عضو شورا که اکنون در کنار هم ایستاده‌اند و برای پیشرفت شهر قدم برمیدارند قابل تحسین است. (درمورد یک عضو همیشه غایب به زودی مطلبی بیان خواهیم کرد)

اما اکنون یک ماه از رفتن شهردار قبلی می‌گذرد و شهر با سرپرستی از جنس شهرداری اداره می‌شود، سرپرستی در ادارات همیشه یک سرعت گیر است چراکه پروژه‌های بزرگ در ذهن‌ها می‌ماند و شروع نمی‌شود چراکه آینده مشخص نیست.

اکنون که شهر به آرامش رسیده و مدیریت پارلمان شهری با همدلی درکنار هم برای پیشرفت قدم بر می‌دارند انتظار می‌رود اعضای شورای شهر دوره ششم بدون فشارهای بیرونی و با تمرکز بر تجربیات و آگاهی خود به انتخاب قطعی برسند و شهردار را انتخاب و معرفی کنند.

امیدواریم مدیریت پارلمان شهری قائم‌شهر هرچه زودتر به گزینه نهایی خود برسد تا درکنار انرژی و ظرفیت اکثر اعضای شورای ششم به نتیجه مطلوب برسند.

 

امیر اسدی _ فعال رسانه‌ای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + چهارده =