کد خبر : 286768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
-

مربی نساجی:

عزمی برای ساخت زمین قائمشهر وجود ندارد/ تیم ما خارج از خانه با کیفیت تر است

عزمی برای ساخت زمین قائمشهر وجود ندارد/ تیم ما خارج از خانه با کیفیت تر است

مربی تیم فوتبال نساجی، گفت: تیم ما بیرون از زمین خودمان شرایط بهتری دارد چون تیمی هستیم که زمین خوب می‌خواهیم تا کیفیت‌مان را نشان دهیم.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل اسماعیلی پس از شکست دو بر صفر نساجی مقابل صنعت نفت اظهار کرد: ابتدا باید به خاطر این شکست از هواداران عذرخواهی کنیم و بگوییم در شروع کار هستیم و ملزم هستیم در بازی‌های آینده پیروز از زمین خارج شویم و مطمئنم در آینده شرایط بهتر خواهد شد. اینجا جا دارد از تیم خودمان تشکر کنم چون به نظر من بچه‌های ما از لحاظ فنی خیلی خوب دارند کار می‌کنند. ما در سیرجان خیلی خوب بودیم و گل گهر را زمین گیر کردیم و وضعیت زمین چمن اینجا خوب نیست. نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم اما ببینید در بازی با پرسپولیس و گل گهر چگونه بازی کردیم.

وی ادامه داد: ما در بازی با فجر بدون موقعیت، این تیم را شکست دادیم و شانسی بردیم. اگر زمین نساجی به این شکل باشد، باید منتظر روزهای سخت تری باشیم. با تمام احترامی که برای نفتی‌ها قائل هستم، سبک بازی‌شان همین بود. باتوجه به ابزاری که داریم، این زمین مال ما نیست. باید به آقای رنگرز و نماینده‌هایمان تبریک بگویم. بازیکنان‌مان چرا باید در این زمین بازی کنند؟ ما در بازی‌های بعد هم همین روند را از تیم‌مان در این ورزشگاه خواهیم دید.

اسماعیلی با بیان این‌که عزمی برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی وجود ندارد، گفت: آقای حدادیان این همه دارد زحمت می‌کشد اما از او گلایه داریم که سرعت را فدای کیفیت کرد. چه کسی از بازی ما مقابل گل گهر و پرسپولیس ناراضی است؟‌ این بازیکنان همان بازیکنان هستند. صحنه‌های گلی که خوردیم به خاطر کیفیت زمین توپ زیر پای بازیکن حریف افتاد و به این شکل وارد دروازه شد. متاسفانه مسئولان ما نمی‌خواهند ورزشگاه شهید وطنی را بازسازی کنند و راس همه آن‌ها آقای رنگرز است که دلش می‌خواهد این تیم از قائم‌شهر برود.

مربی نساجی اضافه کرد: هیچ عزمی برای ساخت زمین قائمشهر وجود ندارد و در یک هفته گذشته که اینجا آمدیم تمرین نداشتیم چون زمین نداشتیم. اگر بخواهیم هر هفته این‌گونه ادامه دهیم شرایط خوب پیش نمی‌رود. البته نمی‌خواهیم توجیه کنیم و باز هم به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که این‌که نبود ساکت الهامی روی نیمکت یک نقطه تاریک برای تیم است، گفت: گاهی اتفاقاتی می‌افتد که از دست همه خارج است. این را همینجا اعلام می‌کنم که آقای الهامی یکی از بهترین مربیان از نظر فنی در ایران است و متاسفانه گروهی هستند که جو سازی می‌کنند و از نظر فنی حریف او نمی‌شوند. آقای منصوریان می‌داند با تیم داوری چه کار کرد چون با حرف زدنش هم به داور و هم به نیمکت ما کنایه می‌زد اما ما اگر حرف بزنیم می‌گویند چرا صحبت می‌کنیم. به نظرم آقای اکرمی باید مدیریت می‌کرد چون در کارت دادن اشتباه می‌کرد. تیم ما بیرون از زمین خودمان با کیفیت تر است. ما تیمی هستیم که زمین خوب می‌خواهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + چهارده =