کد خبر : 260461
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

کاهش ۵۰ درصدی نرخ حوادث ناشی از کار در معادن با تشدید بازرسی‌ها

کاهش ۵۰ درصدی نرخ حوادث ناشی از کار در معادن با تشدید بازرسی‌ها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از کاهش بیش از ۵۰ درصدی نرخ حوادث ناشی از کار در معادن مازندران در سال گذشته با تشدید بازرسی‌ها توسط بازرسان کار خبر داد.

به گزارش عصرقائم، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با هدف بررسی وضعیت ایمنی در معادن با همراهی سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار، شاهین حسینی رییس اداره تعاون کار آمل، سحر عمادی بازرس کار شهرستان از معدن زغال سنگ شوکاشور واقع در منطقه افراسره از شهرستان آمل بازدید کردند.

وی اجرای طرح بازرسی و کاهش حوادث در معادن پر خطر را از برنامه های راهبردی اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: با توجه به تشدید بازرسی ها توسط بازرسان کار و آموزش های تخصصی برگزار شده براساس دستورالعمل های مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار در بخش معادن در سال گذشته بیش از ۵۰ درصدی حوادث ناشی از کار کاهش داشتیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت استفاده از پیمانکاران دارای صلاحیت در معادن تاکید کرد و افزود: بازدید از کارگاه های پر خطر به ویژه معادن استان از برنامه های ویژه این اداره کل است که به صورت مستمر توسط اداره بازرسی کار استان با هدف پیشگیری از حوادث ناشی از کار و در راستای تحقق اهداف اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

گفتنی است، بازدید از چند تونل مادر به صورت میدانی، بررسی وضعیت گازسنجی، ایمنی تونل ها، نحوه هوادهی و سایر موارد ضروری در بحث ایمنی در راستای صیانت از نیروی کار و افزایش ضریب ایمنی در این کارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن دیدار با کارگران این معدن از زحمات بهره برداران این معدن در زمینه رعایت موازین ایمنی تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =