کد خبر : 225576
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
-

دیگر جایی برای بزرگ نمایی نمانده است ؛ آقای شهردار !

دیگر جایی برای بزرگ نمایی نمانده است ؛ آقای شهردار !

به گزارش قائم آنلاین، حال و روز این روزهای قائم شهر و شهردارش مثل یک فیلم سینمایی است . یک فیلم سینمایی تکراری که حال مخاطب را خراب می کند . شاید خیلی ها یادشان باشد . مهر سال نود . وقتی سید علی اکبر طاهایی استاندار وقت مازندران به روال همیشگی صدور لوح های

به گزارش قائم آنلاین، حال و روز این روزهای قائم شهر و شهردارش مثل یک فیلم سینمایی است . یک فیلم سینمایی تکراری که حال مخاطب را خراب می کند .
شاید خیلی ها یادشان باشد . مهر سال نود . وقتی سید علی اکبر طاهایی استاندار وقت مازندران به روال همیشگی صدور لوح های تقدیر ، لوحی را هم برای شهردار قائم شهر فرستاد و سر از بیلبوردها و استندهای سطح شهر درآورد .
سردرآوردن لوح تقدیر مکتوب استاندار از بیلبوردهای شهر همانا و مضحکه شدن شهردار وقت قائم شهر در رسانه ها همانا …..
به خاطر می آوریم که رسانه های استانی و کشوری کنایه ها زدند و حتی کار به بیست و سی کشیده شد …..
مثلا صراط نیوزبا کنایه در دوازدهم مهر نود نوشته بود :
آقای شهردار تقدیرنامه را بیلبورد کرد !
« اخیرا شهرداری قائم شهر در اقدامی عجیب تصویر متن تقدیرنامه استاندار مازندران از شهردار قائم شهر را بر روی بنرهای بزرگ چاپ و در نقاطی از شهر نصب نموده است .

این امر در حالی اتفاق افتاده که معمولا” مسئولین ارشد استانی به پاس خدمات انجام شده تقدیر نامه های این چنینی را به زیر مجموعه های خود اهدا مینمایند که پیش از این نیز سابقه داشته اما کمتر مسئولی در پی بنر کردن لوح تقدیر و انعکاس آن در منظر عمومی بوده که همین امر شائبه هایی را برای شهروندان ایجاد نموده است. « دوازده مهر نود »
آنوقت بود که خیلی خجالت کشیدیم . از این بی کلاسی . از این که شهردارمان اینگونه به بزرگ نمایی می پردازد . از اینکه بگوییم قائم شهری هستیم . تا مدت ها سوژه دوستانمان در شهرها و استان های دیگر شدیم !
حالا نه سال از آن روز می گذرد . آن شهردار رفت و باز آمد . چه آمدنی . گمانمان این بود که با گذشت سال ها به پختگی لازم رسیده باشد . اما مثل اینکه نه ! دوباره همان آش و همان کاسه ! یکی هم نیست به این آقا بگوید تو دیگر بزرگ شدی ! ۹ سال کم نیست . سنی ازت گذشته است !
مردم معنی بزرگ نمایی های نمایشی را می فهمند . حالا می خواهد لوح تقدیر روی بیلبورد در سال ۹۰ باشد و یا نشریات رنگارنگ و استوری های پشت هم در سال ۹۹ !
نمی دانم این روزها انواع رپرتاژهای رنگارنگ نشریات را دیده اید یا نه ؟! عکس های قدی با تیترهای خاص ! انسان یاد روزهای انتخابات می افتد ! تیترهای قلمبه سلمبه ای که …… بگذریم !
هر چند این نشریات رنگارنگ به خاطر تیراژ اندکشان خیلی به چشم نمی آیند اما وقتی به گوشی ها می رسند که استوری بازان اندرونی و حقوق بگیر آنرا به نمایش می گذارند . حالا چه بخواهی و چه نخواهی باید ببینی !
چه بخواهی یا نخواهی باید بیننده یک فیلم تکراری بشوی که با روحت بازی می کند . مخصوصا وقتی پس ازعبور از کوچه پس کوچه های پر چاله ، چوله بخواهی هنرنمایی های آقای شهردار سازندگی را ببینی ! یا وقتی که پس از یک باران نیم ساعته ، ساعت ها در ترافیک بمانی و پاچه شلوارت را بالا بزنی و از خیابان و کوچه عبور کنی دیگر اوج بازی با روح و روانت می شود .
در کنار این بزرگ نمایی ها ، من من کردن های آقای شهردار نیز خود قصه ای مفصل است تا جایی که در مصاحبه اخیر خود با یک خبرگزاری دولتی – نه رپرتاژ تبلیغاتی – بارها از واژه « من » در اجرای پروژه ها و اقدامات شهرداری استفاده کرده است ، در حالی که نقش شوراها در هر دو مقطع شهرداری اش کمرنگ شده است . البته مردم به خوبی می دانند اگراندک موفقیت احتمالی هم در کار یک شهردار باشد ، بواسطه مصوبات شورای اسلامی شهر رقم می خورد و شهردار یک شهر نمی تواند بدون مصوبه شورا اقدامی نماید و منصفانه و جوانمردانه نیست ، حال که پیش بینی ها از تکرار سرنوشت ناکامی نمایندگان مجلس دهم برای اعضای شورای پنجم قائم شهر هر روز به واقعیت نزدیک تر می شود ، پشت این افراد که موجب رسیدن وی به پست شهرداری شده اند را خالی کند .

به صالح زاده توصیه می کنیم به جای بزرگ نمایی های تبلیغاتی که این روزها بر شدت آن افزوده است ، در جهت خدمت بی منت به مردم تلاش کند و بیش از این بر طبل تبلیغاتی خود نکوبد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =