کد خبر : 199673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

مدیرعامل شهرداری ماهشهر: اندازه کل نیم فصل برای بازی پرسپولیس هزینه کردیم!

مدیرعامل شهرداری ماهشهر: اندازه کل نیم فصل برای بازی پرسپولیس هزینه کردیم!

به گزارش قائم آنلاین، غلامحسین قنواتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در آستانه مصاف با پرسپولیس در رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. هزینه‌هایی که ما برای تیم و سرمربی داده‌ایم، مثل یک تیم لیگ یکی است و در کل وضعیت خوبی داریم.

به گزارش قائم آنلاین، غلامحسین قنواتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در آستانه مصاف با پرسپولیس در رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. هزینه‌هایی که ما برای تیم و سرمربی داده‌ایم، مثل یک تیم لیگ یکی است و در کل وضعیت خوبی داریم. جام حذفی برای ما اولویت دوم بود اما با توجه به روندی که در جام حذفی برای ما گذشت، در حال حاضر روی این رقابت‌ها هم تمرکز داریم.

او درباره تغییر محل بازی تیمش و پرسپولیس از ورزشگاه شهدای ماهشهر به استادیوم تختی آبادان خاطرنشان کرد: ما شرایط برگزاری این دیدار در ورزشگاه خودمان را داشتیم. جایگاه VIP و تمام امکانات لازم را برای این بازی داشتیم اما چون ورزشگاه ما مشکل گنجایش داشت، محل بازی را تغییر دادند. با اتفاقی که افتاده، هزینه‌های زیادی متحمل شدیم. در حال حاضر، ما هزینه‌هایی که برای این بازی کردیم، با هزینه‌هایی که در نیم فصل لیگ دو کردیم برابری می‌کند. ما باید برای این بازی هزینه‌ تمام عوامل دخیل در این بازی را بپردازیم و فکر می‌کنم اگر در تهران بازی می‌کردیم، متحمل این‌قدر هزینه نمی‌شدیم.

قنواتی افزود: با جابه‌جایی صورت گرفته، باز ما حمایت هواداران را خواهیم داشت. البته اگر بازی در اهواز بود، هواداران پرسپولیس بیش‌تر بودند اما بازی در آبادان است و شرایط بیش‌تر به نفع ما خواهد بود. بالاخره ما نماینده استان هستیم و از تشویق و حمایت‌ها خوزستانی بهره‌مند خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره شرایط تیمش لیگ دسته دو گفت: تیم ما در جدول لیگ دسته دو در رده ششم جدول حضور دارد و یک بازی باقی مانده با شهرداری بندرعباس داریم و می‌توانیم خود را تا رده سوم بالا بیاوریم. آقای پاشازاده برنامه خود را برای نیم فصل دوم داده‌اند و امیدوار هستیم تا با یک برنامه‌ریزی درست بتوانیم در این رقابت‌ها موفق باشیم.

او در پایان گفت: ما مقابل پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت، با توجه به مسیری که در جام جذفی گذراندیم، امیدوار هستیم تا با پیروزی مقابل پرسپولیس بتوانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم. شما دیدید که تیم‌های لیگ دو در جام حذفی توانستند موفق عمل کند و تیمی مثل داماش، فصل گذشته توانست به فینال این مسابقات صعود کند و امیدوارم که ما هم بتوانیم این موفقیت را به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =