کد خبر : 102319
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۲
-

دستگیری هتاک به مقدسات دینی در فضای مجازی

دستگیری هتاک به مقدسات دینی در فضای مجازی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در پی هتاکی به مقدسات دینی در فضای مجازی از سوی فردی ناشناس در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در پی هتاکی به مقدسات دینی در فضای مجازی از سوی فردی ناشناس در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند، متهم به هتاکی و توهین به مقدسات در شبکه های اجتماعی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: از متهم يک دستگاه گوشي تلفن همراه کشف شد و متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت در شبکه های اجتماعی با فردی ناشناس در خارج از کشور ارتباط برقرار کرده و او نیز اقدام به ارسال تصاویر و مطالب توهین آمیز برایش می کرد.

فرمانده انتظامی قائم شهر، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شد.

پلیس فتای قائم شهر به اخاذی در فضای مجازی پایان داد

فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و دستگیری متهم به اخاذی و کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: در پي وقوع چندين فقره اخاذی از برخی کاربران فضای مجازی در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران و کارشناسان پلیس فتا موفق شدند، متهم به اخاذی و کلاهبرداری را که در واحد صنفی فروش و تعمیرات گوشی تلفن همراه فعالیت داشته را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت با در دسترسی به رمز عبور حساب کاربری افرادی که برای نصب نرم افزار به وی مراجعه می کردند و دسترسی به عکس های خصوصی آنان با تهدید به انتشار این تصاویر در فضای مجازی از آنان اخاذی می کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی، افزود: متهم پس از سیر مراحل قانونی با حکم صادره روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی قائم شهر با هشدار به شهروندان و کاربران اینترنتی و شبکه های اجتماعی از آنان خواست از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =