کد خبر : 69339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
-

نمایندگان اجازه افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه‌ها را نمی‌دهند

نمایندگان اجازه افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه‌ها را نمی‌دهند

به گزارش قائم آنلاین، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اشاره به تجمعات اعتراضی برخی افراد در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: باید تمام گروه ها و جناح‌های سیاسی در اردوگاه انقلاب در مواجهه با مشکلات اخیر در کنار یکدیگر باشند و با هم همفکری

به گزارش قائم آنلاین، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اشاره به تجمعات اعتراضی برخی افراد در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: باید تمام گروه ها و جناح‌های سیاسی در اردوگاه انقلاب در مواجهه با مشکلات اخیر در کنار یکدیگر باشند و با هم همفکری کنند، زیرا نظام اسلامی متعلق به همه افراد است و همه طیف های سیاسی باید مشکلات و کمبود ها را شناسایی و برطرف کنند.

خجسته بیان داشت: باید قبول کرد که متاسفانه فشار اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد و پیگیری مطالبات باید در چارچوب قانون مطرح و پیگیری شود. درست ترین و بحق ترین مطالبات نیز در اندک فریادهای قانون شکنان و تندروها محو خواهد شد،‌ از این رو باید از ایجاد فضای هیجانی اجتناب کرده و با حفظ همبستگی و وحدت ملی، توطئه و ترفند دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کنیم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه طرح اعتراض و بیان مطالبات حق قانونی مردم است، تصریح کرد: البته نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید قانونمند باشد و از طرح این مسایل در یک فضای هیجانی پرهیز کنیم. استفاده از شیوه و ابزارهای کف خیابانی و غیرقانونی راهکار مناسبی برای طرح مطالبات قانونی و بیان انتقاد نیست. مشکلات در شرایط آرام و امنیت قابل حل است، مجلس، دولت و قوه قضاییه باید به دنبال حل مشکلات باشند و توطئه استکبار را خنثی کنند.

خجسته با بیان اینکه بی اعتقادی مسئولین به اقتصاد مقاومتی، فساد سازماندهی شده و نهادینه عامل نارضایتی مردم است، گفت: اگر بیانات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و اجرایی می شد امروز مشکلات اقتصادی مردم به حداقل رسیده بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس منکر مشکلات کنونی مردم نیست، بیان داشت: تمامی مسئولان باید نسبت به حل مشکلات جامعه و مبارزه با فساد عزم جدی و همه جانبه داشته باشند. امروزه دشمن با استفاده از نقاط ضعف به دنبال ضربه زدن به نظام است و مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند. هم اینک فتنه با نارضایتی های اقتصادی شروع شده است و در راستای مقابله با فتنه گران، وحدت و انسجام مردم مهمترین نیاز جامعه است.

خجسته با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی مخالف گرانی در جامعه است، گفت: مجلس در تمامی جزییات موجود در بودجه ورود کرده و اجازه افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را نمی دهد و در این برهه حساس مسئولان کشور باید با تامل بیشتری عمل کنند و ارتکاب هر اشتباه، گناه در حق مردم و غیرقابل جبران خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، افزود: اینکه در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی، قاچاق و رانت اقدامی نشود و مشکلات مردم را با توسل به جیب خود آنها حل کنیم شرایط را بدتر و بدتر خواهد کرد. ضمنا اینکه درخواست مردم اصلاح رویه اقتصادی است و اعتراض مردم به مفاسد اقتصادی و گرانی بی رویه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه مسائل این چنینی پشت سر گذاشته خواهد شد زیرا انقلاب اسلامی مسائل سخت زیادی را گذرانده است، گفت: باید گفت که رفتارهای جناحی و سیاسی عذاب آور است، زیرا به جای اینکه برای حل مشکلات یکپارچه شوند نکاتی را مطرح می کنند که دلخوری مردم را عمیق تر می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =