کد خبر : 69249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
-

سوادکوه توانمندی تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد

سوادکوه توانمندی تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جمع فعالان ورزشی اظهار کرد: شهرستان سوادکوه با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، می‌تواند به بِرند کشوری تبدیل‌شود. وی افزود: وجود ۷۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری، ورودی استان مازندران، شریان اصلی محور‌شمال و وجود راه‌آهن از توانمندی‌هایی است که می‌تواند برای توسعه شهرستان اثر‌گذار باشد. فرماندار سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جمع فعالان ورزشی اظهار کرد: شهرستان سوادکوه با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، می‌تواند به بِرند کشوری تبدیل‌شود.

وی افزود: وجود ۷۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری، ورودی استان مازندران، شریان اصلی محور‌شمال و وجود راه‌آهن از توانمندی‌هایی است که می‌تواند برای توسعه شهرستان اثر‌گذار باشد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه توانمندی‌های مختلف گردشگری و تاریخی شهرستان سوادکوه می‌تواند این شهرستان را به مقصد گردشگری تبدیل‌کند، افزود: نمی‌خواهیم معبر گردشگران و مسافران باشیم، سوادکوه توانمندی تبدیل به مقصد گردشگری را دارد.

توحیدی‌مقدم با اشاره به بازخورد‌های برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری که در سال گذشته در سوادکوه برگزار‌شد، تصریح کرد: ذائقه مردم با برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه تغییر‌کرد و سوادکوه، حق‌‌سهم خود از ۱۲ میلیون گردشگر استان را می‌خواهد.

وی در پایان به برنامه‌ریزی برای توسعه بوم‌گردی و افتتاح کلبه‌های جنگلی در پارک جوارم و راه‌اندازی قطار‌گردشگری در سوادکوه اشاره‌ و اظهار کرد: حوزه‌های گردشگری، ورزشی و درمان دارای اعتبارات قابل توجه در بودجه‌های شهرستان سوادکوه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 9 =