کد خبر : 69204
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
-

حجازی: شرایط مساعد باشد حاضرم برگردم

حجازی: شرایط مساعد باشد حاضرم برگردم

به گزارش قائم آنلاین،  آتیلا حجازی در این باره گفت:  به هرحال طبق صحبت هایی که قبلا کرده بودیم، خرید بازیکنان جدید بود که باشگاه فعلا محروم است و باید تمام پول بازیکنان پرداخت می شد که با این شرایط کار کردن امکان پذیر نیست. او ادامه داد: این را هم در نظر بگیرید که

به گزارش قائم آنلاین،  آتیلا حجازی در این باره گفت:  به هرحال طبق صحبت هایی که قبلا کرده بودیم، خرید بازیکنان جدید بود که باشگاه فعلا محروم است و باید تمام پول بازیکنان پرداخت می شد که با این شرایط کار کردن امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: این را هم در نظر بگیرید که هم اکنون قرار است مالک جدید انتخاب شود و وقتی این فرد بیاید ممکن است بخواهد  کادر جدیدی انتخاب کند که صد در صد حق هم با ایشان است و هیچ گله ای هم وجود ندارد.

سرمربی مستعفی نفت تهران در مورد بازی با فولاد که تیم بدون کادرفنی در زمین حاضر شد هم گفت:  دقیقا در هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی افتد و این از موارد نادر است که یک بازیکن مربی باشد و دیگری سرپرست تیم. این اتفاق  شکل قشنگی نداشت چون بازیکنان شان و شخصیت دارند.

او در پاسخ به این سوال که حالا که سازمان لیگ قرار است موقتا هزینه های نفت تهران  را پرداخت کند، آیا تمایلی به حضور در این تیم  دارد یا نه هم گفت: قراردادی که من بستم، در زمان جهانیان بود و حالا من دیگر اختیار ندارم. اگر شرایط مساعد بشود و تمایلی وجود داشته باشد دوست دارم در این تیم کار کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 12 =