کد خبر : 69247
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
-

آغاز بارشها از اواخر روز دوشنبه در برخی نقاط کشور

آغاز بارشها از اواخر روز دوشنبه در برخی نقاط کشور

به گزارش قائم آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پدیده آلودگی هوای کلانشهرها تا اواخر وقت روز دوشنبه گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت ‌دوشنبه وارد کشور می‌شود که بخشهایی از غرب، شمال و مرکز کشور را با بارش باران، برف، وزش باد و کاهش دما مواجه می‌کند. امین‌حسین نقشینه وضعیت جوی

به گزارش قائم آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پدیده آلودگی هوای کلانشهرها تا اواخر وقت روز دوشنبه گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت ‌دوشنبه وارد کشور می‌شود که بخشهایی از غرب، شمال و مرکز کشور را با بارش باران، برف، وزش باد و کاهش دما مواجه می‌کند.

امین‌حسین نقشینه وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم است که افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و کلانشهرها را در پی دارد.
وی ادامه داد: طی ساعات آتی و تا روز سه‌شنبه ساکنان شهرهای تهران، البرز، اصفهان، اراک، تبریز، مشهد و اصفهان با کاهش کیفیت هوا و شرایط ناسالم روبه‌رو می‌شوند.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه بارشی شمال غرب و به‌ تدریج غرب کشور و نیمه شمالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پیامد آن افزایش ابر، بارش باران، وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات این مناطق است.
نقشینه تصریح کرد: هچنین در روز دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب کشور باد وگردوخاک نیز دور از انتظار نخواهد بود.
وی با بیان اینکه تهران نیز روز سه‌شنبه بارانی خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی موجب کاهش سه تا ۶ درجه‌ای دما در نقاط ذکر شده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =