کد خبر : 13891
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
-

تأکید پیرموذن بر نقش سازنده و موثر دانشجویان در توسعه سیاسی و اقتصادی کشور + عکس

به گزارش قائم آنلاین،کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در آخرین پست اینستاگرامی خود ضمن انتشار تصویری از سر در دانشگاه تهران، بمناسبت شروع سال تحصیلی دانشگاه ها نوشت: دانشگاه همواره می بایست کانون دانش پژوهی، خردورزی، ژرف اندیشی، نقد و روشنگری اندیشمندانه باشد و با بهاء

به گزارش قائم آنلاین،کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در آخرین پست اینستاگرامی خود ضمن انتشار تصویری از سر در دانشگاه تهران، بمناسبت شروع سال تحصیلی دانشگاه ها نوشت: دانشگاه همواره می بایست کانون دانش پژوهی، خردورزی، ژرف اندیشی، نقد و روشنگری اندیشمندانه باشد و با بهاء دادن به انذارهای امام و رهبری، تاثیرگذاری خویش را در جامعه حفظ کند.

به گزارش گروه گردآوری اخبار فضای مجازی خبرداغ، متن و تصویر عضو هیأت رئیسه فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی عیناً در پی می آید.

pirmoazzen دانشگاه ها امسال نقش تاثیرگذار خویشتن در توسعه سیاسی کشور را ایفا خواهند نمود. بی تردید دانشگاه همواره در عرصه مقدرات جامعه ما، جایگاهی برجسته و تاثیرگذار داشته و البته این نقش در برهه های حساس و سرنوشت ساز همچون پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی، دوران دفاع مقدس و تحولات شگرف پس از آن فراموش نشدنی و نمایان تر است. بنیان گذارانقلاب، حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه را مبداء تحولات جامعه قلمداد می نمودند. آغاز سال تحصیلی دردانشگاهها، مراکز آموزش عالی و مدارس کشور، فرصتی مغتنم برای ادای احترام و تکریم نسبت به منزلت والای خردورزی و دانش اندوزی و آگاهی بخشی در جامعه است. خاتم ملک سلیمان است علم، جمله عالم صورت و جان است علم. دانشگاه همواره می بایست کانون دانش پژوهی، خردورزی، ژرف اندیشی، نقد و روشنگری اندیشمندانه باشد و با بهاء دادن به انذارهای امام و رهبری، تاثیرگذاری خویش را در جامعه حفظ کند. در سالی که انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و اجرای برجام را درپیش روی داریم دانشگاهها هم در جهت توسعه سیاسی کشور(مشارکت سرنوشت ساز ملت و انتخاب وکلای اصلح) جلوه کیفی توسعه و هم (در حمایت و نظارت در حسن اجرای برجام و دیپلماسی های اقتصادی دولت ) برآمده از اراده ملت, جلوه کمی توسعه، می توانند تاثیر شگرف خود را نمایان سازند و منافع ملک و ملت به این حرکت دانشجویی نیازمند است. پر واضح است حرکت متعهدانه، آزادانه و آگاهانه دانشجویی نشان می دهد که از بلوغ و عقلانیت کافی برای تفکیک روشهای قانونمند، هرچند صریح و جدی، از اقدامات نسجیده، فریب خورده و ماجراجویانه را دارند. مشکلات معیشتی دانشجویان رفع و مطالبات بحق صنفی قانونی و انتقادات دلسوزانه انان بایستی بجد همواره شنیده و مورد توجه و اجراء قرارگیرد. امیدوارم مسولان دانشگاهها را جهت انجام رسالت های آموزشی و پژوهشی و توسعه های سیاسی و اقتصادی آماده سازند.

pirmoazenn

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 17 =