کد خبر : 11443
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
-

عذر خواهی محمد موسوی از مردم ایران

عذر خواهی محمد موسوی از مردم ایران

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران می گوید حتما سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

قائم آنلاین،

روابط عمومی فدراسیون والیبال نوشت: سید محمد موسوی در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: شرایط ایده آلی نداریم، مخصوصاً بعد از باخت مقابل آرژانتین از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدیم. قبلاً هم این مشکلات به وجود آمده بود و معمولاً در این گونه موارد با اقداماتی که صورت می گرفت تیم خودش رو پیدا می کرد، اما این بار هر کاری کردیم نشد؛ واقعاً شدنی نبود. بازی با آمریکا در بهترین شرایط برای ما بازی خیلی سختی است و امروز با شرایطی که داشتیم سختی را دو چندان کرده بود.

وی ادامه داد: وقتی وارد زمین شدیم من خودم به شخصه فکر نمی کردم بتوانیم به این خوبی بازی کنیم، چون آمریکا در این دوره از مسابقات فوق العاده بوده است؛ ۱۸ ست برده و تنها یک ست را باخته بود. ست اول را که ما بردیم، دومین ستی بود که آمریکا در این مسابقات می باخت. در دفاع و سرویس و… خیلی خوب کار کردیم.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: واقعاً قدرت تیم حریف باعث پیروزی اش در این مسابقه شد. در زدن سرویس ها فوق العاده عمل کردند. اگر آماری بخواهیم حساب کنیم در اکثر بخش ها ما بالاتر از آمریکا بودیم. نقطه قوت آن ها سرویس هایشان بود؛ البته ما هم سرویس خوب زدیم، اما آن ها هم خوب دریافت می کردند و این روند باعث پیروزی شان در این مسابقه شد.
موسوی خطاب به مردم و علاقمندان به والیبال گفت: به مردم و علاقمندان به والیبال که انتظارشان از والیبال خیلی بالا است و خیلی دوست دارند که تیم ملی خوب نتیجه بگیرد، ابتدا از آن ها معذرت خواهی می کنم و به همه آن ها می گویم «نشد که بشود»؛ ما همه تلاشمان را کردیم، اما واقعاً نشد. بعضی از بازی ها واقعاً نتوانستیم خوب بازی کنیم.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: می خواهم به برخی ها هم که انتقاد بیش از حد و نامعقول از تیم ملی می کنند بگویم که ما تا دو سال پیش آرزو داشتیم از این تیم ها حتی ست بگیریم و اگر مقابل این تیم ها پیروز می شدیم به قول ولاسکو واقعاً یک سورپرایز اتفاق می افتاد. خدا را شکر که والیبال ایران توانسته تا این حد پیشرفت کند و به یک شخصیت قابل احترام در دنیا تبدیل شود، اما به هر حال هر تیمی یک افت و خیزی دارد و قطعاً این روند ادامه پیدا نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه ما هم تلاش می کنیم که بهتر از این بشویم، افزود: ما بازی های مهم انتخابی المپیک را در پیش داریم و قطعاً بدانید که در المپیک حضور خواهیم داشت. خواهشی که دارم این است که یک مقدار دقت کنند که چه می گویند و چه کار می کنند وگرنه حرف زدن آسان است. حرف باید حساب شده و منطقی باشد و البته عملی؛ امیدوارم که همه بدانیم چه می گوییم و چه می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 19 =